برگزاری اولین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان همدان

اولین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان همدان در سال جاری با حضور مدیرکل و دبیر شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس همدان برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۳۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷ - 28April 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، صبح امروز اولین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان همدان در سال جاری با حضور اعضا، فرماندار ویژه همدان و مدیرکل و دبیر شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان برگزار شد.

این جلسه با دستور کار ارائه برنامه‌ها و نقطه نظرات دبیر شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان و تبیین دستورالعمل و ابلاغ به منظور برگزاری مراسم چهلمین سالگرد دفاع مقدس در فرمانداری همدان برگزار شد.

در این جلسه بر بهره‌مندی از مشارکت مردم به ویژه پیشکسوتان، خانواده شهدا و جوانان تاکید شد تا ادارات، سازمان ها و نهاد‌ها از ظرفیت‌های آنان در اجرای برنامه ها استفاده کنند.

سردار «مهدی ظفری» دبیر شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس همدان در این جلسه ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و آروزی قبولی طاعات اظهار داشت: در حوزه فرهنگ سازی و فرهنگ دو روش تبلیغ و گفتمان سازی وجود دارد که تفاوت آنها در مدت تاثیر گذاری است.

ظفری ادامه داد: تبلیغ یک دوره اثر‌گذاری کوتاه مدت دارد در حالی که گفتمان سازی تاثیر بر باور‌ها و اندیشه‌ها دارد که دوره اثر طولانی‌تری خواهد داشت که در این میان ساختار سازی را می‌توان یکی از مراحل گفتمان سازی دانست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان خاطرنشان کرد: در بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس باید هدف نشان دادن حضور همه اقشار در دوارن دفاع را چه در دوران جنگ تحمیلی و چه در حال حاضر دنبال کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار