دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل با معاون عمرانی استاندار

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار دیدار و در خصوص تکمیل پروژه‌های عمرانی این اداره‌کل گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۳۹۳۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴ - 28April 2020

دیدار مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل با معاون عمرانی استاندار

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل امروز با حضور در محل استانداری با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار دیدار و در خصوص تکمیل پروژه های عمرانی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان بحث و گفت‌وگو کرد.

در این جلسه واحد بیان داشت: در چهل سالگی دفاع مقدس و سال «جهش تولید» در صدد آن هستیم که اکثر حرم‌های مطهر شهدای گمنام استان اردبیل را تکمیل کرده و به بهره‌برداری رسانیم.

واحد افزود: ساختمان مرکز اسناد، حرم‌های شهدای گمنام و محل تئاتر روباز مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در کنار تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان از اهم پروژه‌های عمرانی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اردبیل هستند که با مساعدت مسئولان استانی و اختصاص اعتبارات لازم شاهد تکمیل و بهره‌برداری از آنان تا پایان سال خواهیم بود.

در این جلسه «فرزاد قلندری» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل با بیان اینکه ما و همه مردم بر سر سفره شهدا نشسته‌ایم و از برکات شهدا بهره می‌بریم افزود: باید دست به دست هم دهیم تا کارهای شایسته اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان در سال جهش تولید و چهل سالگی دفاع مقدس به ثمر نشیند.

قلندری با بررسی طرح‌های عمرانی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان و درصد پیشرفت‌های عمرانی و اعتبارات اختصاص یافته به آن‌ها، در خصوص اولویت بندی آنها و نحوه اختصاص منابع لازم مالی بحث و تبادل نظر کرد و نسبت به پیش‌بینی منابع مالی لازم قول مساعد داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها