معاون عمرانی استاندار خوزستان:

همه باید پاسخگوی مطالبات خانواده‌های معظم شهدا و رزمندگان باشیم

فاضل عبیات گفت: خیلی خوشایند نیست که استان خوزستان در زمینه ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس جزء اولین‌های کشور نباشد چرا که همه ما در این مقطع زمانی با مسئولیت‌هایی که بر عهده داریم باید پاسخگوی مطالبات خانواده‌های معظم شهداء و رزمندگان باشیم.
کد خبر: ۳۹۳۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴ - 28April 2020

همه باید پاسخگوی مطالبات خانواده های معظم شهداء و رزمندگان در حوزه دفاع مقدس باشیم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «فاضل عبیات» معاون عمرانی استاندار خوزستان و مسئول کمیته عمرانی و یادمان های شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز از پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان در بوستان شهروند اهواز بازدید کرد و در جریان آخرین فعالیت ها و مشکلات این طرح قرار گرفت.

وی پس از بازدید میدانی و دریافت گزارش فنی از مدیر فنی و مهندسی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان بر ضرورت اتمام هر چه سریعتر فاز اول این مرکز تاکید کرد و اظهار داشت: خیلی خوشایند نیست که استان خوزستان در زمینه ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس جزء اولین های کشور نباشد چرا که همه ما در این مقطع زمانی با مسئولیت هایی که بر عهده داریم باید پاسخگوی مطالبات خانواده های معظم شهداء و رزمندگان باشیم.

وی افزود: به لطف خدا در استان خوزستان همت و وحدت خوبی در زمینه همکاری برای انجام امور حوزه دفاع مقدس وجود دارد و استاندار خوزستان نیز در این زمینه تمام تلاش خود را به کار بسته که این پروژه که شناسنامه معنوی و ارزشی خوزستان و بلکه کشور خواهد بود به اتمام برسد و ما نیز در این مسیر همراه شما خواهیم بود.

در ادامه سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان ضمن تقدیر از حمایت های همه جانبه استاندار و معاونان وی به خصوص دغدغه مندی معاون عمرانی استاندار، تصریح کرد: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس متعلق به بنیاد و یا یک حوزه و نهاد مشخص نیست بلکه یک هویت ملی، معنوی، تاریخی و ارزشی است که باید گزینه اول انتقال فرهنگ ناب دوران دفاع مقدس به نسل های متوالی کشور باشد.

وی در پایان خواستار حضور گسترده و نقش آفرینی همه نهادها در ساخت و تکمیل این پروژه شد و گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان باید آینه تمام نمای رشادت های همه دستگاه ها، نهادها، سازمان ها، اقشار و اصناف مختلف خوزستان و حتی کشور باشد و به همین دلیل همه باید پای کار بیایند و نقش خودشان را در دوران دفاع مقدس به معرض نمایش بگذارند تا غفلتی در خصوص ایثار و جهادشان در زمان جنگ صورت نگیرد.

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان به مساحت 10 هکتار در بوستان شهروند اهواز و در نوار ساحلی شرق کارون در حال ساخت است و فاز اول آن (ساختمان اصلی موزه) تاکنون نزدیک به 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار