پرتاب ماهواره نور تحولات شگرفی در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی ایجاد کرد

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی گفت: پرتاب ماهوار نور یک اتفاق فوق استراتژیک بود که تحولات شگرفی را در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی ایجاد کرد.
کد خبر: ۳۹۴۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵ - 28April 2020

پرتاب ماهواره نور تحولات شگرفی در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی ایجاد کردبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور به فضا اظهار داشت: پرتاب ماهواره نور تحول شگرفی را در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی ایجاد کرد.

وی افزود: با وجود اعمال بیشترین تحریم‌ها و محدودیت‌ها، توسط آمریکا، قرار دادن یک ماهواره نظامی در مدار زمین، توسط سپاه اوج اقتدار نظام را نشان می‌دهد و آمریکا هر چقدر بخواهد به این محدودیت‌ها و تحریم‌ها ادامه دهد سپاه را نهادی پویاتر، به روزتر و قوی‌تر خواهد دید.

نماینده مردم فریمان در مجلس اظهار داشت: پرتاب ماهواره نور یک موفقیت فوق استراتژیک و نشان دهنده استقلال ماست و طبیعی است که بسیاری از کشورها از قرار گرفتن ایران در باشگاه فضایی جهان، ‌ناراضی باشند.

قاضی‌زاده هاشمی خاطرنشان کرد: پرتاب ماهواره نور مایه افتخار ملت ایران است و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به نمایش می‌گذارد.

وی افزود: موفقیت صورت گرفته در پرتاب این ماهواره و افزایش توان دفاعی ما ضرورت توجه به امور داخلی کشور توسط مسئولان اجرایی را ضروری ساخته تا توجه بیشتر و ویژه‌تری به مسائل اقتصادی کشور داشته باشند.

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: افزایش توان اقتصادی در کنار موفقیت‌های صورت گرفته در حوزه نظامی ودفاعی می‌تواند اقتدار کشور ما را در عرصه‌های مختلف در سطح جهانی به نمایش بگذارد.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار