مسئول عقیدتی سیاسی سپاه بوشهر خبر داد؛

تجلیل از مدیران برتر عقیدتی سیاسی سپاه استان بوشهر

سرهنگ «محمد بحرانی» با بیان اینکه برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود، گفت: در این هفته فرماندهان، مدیران، اساتید، مربیان و فراگیران برتر عقیدتی سیاسی سپاه استان بوشهر تجلیل می‌شوند.
کد خبر: ۳۹۴۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰ - 28April 2020

تجلیل از مدیران برتر عقیدتی سیاسی سپاه استان بوشهر

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «محمد بحرانی» صبح امروز در نشستی با بیان اینکه ششم تا دوازدهم اردیبهشت که مصادف با سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری است به عنوان هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم نام‌گذاری شده است، اظهار داشت: این هفته بهترین فرصت برای تبیین ارزش‌های انقلابی و ترویج فرهنگ تعلیم و تربیت دینی  است.

وی هفته عقیدتی سیاسی را فرصت مغتنمی برای برجسته کردن تفکرات و اندیشه‌های شهید استاد مرتضی مطهری و تلاش‌های علمی آن شهید بزرگوار در عرصه‌های تعلیم و تربیت، اخلاق، معرفت و بصیرت  دانست.

مسئول عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع)  استان بوشهر از برگزاری برنامه‌های گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج در رده‌های مختلف خبر داد و بیان کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج به صورت غیرحضوری برگزار شود تا از این طریق دستورالعمل‌های بهداشتی پیشگیری از شیوع کرونا را در این برنامه‌ها رعایت کرده باشیم.

بحرانی به تشریح برنامه‌های گرامیداشت این هفته اشاره و خاطرنشان کرد: معرفی و تبلیغ فراز‌هایی از مجموعه آثار شهید استاد مطهری در قالب فیلم، کلیپ و تهیه لوح‌های فشرده و توزیع و پخش در فضای مجازی و برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی با موضوع اندیشه‌های شهید استاد مطهری(ره) و محوریت تعلیم و تربیت اثربخش از نمونه برنامه‌های اجرا شده و یا در دست اجرای این هفته است.

وی از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی آثار شهید مطهری خبر داد و تصریح کرد: علاقه مندان می‌توانند برای شرکت در این مسابقه به سایت سراج اندیشه به نشانی https://serajnet.org/ مراجعه کنند.

مسئول عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) با اشاره به برگزاری برنامه‌های گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی گفت: تجلیل از فرماندهان، مدیران، اساتید، مربیان و فراگیران برتر عقیدتی سیاسی سپاه امام صادق(ع) از دیگر برنامه‌های شاخص این هفته است که سال‌های گذشته به صورت یک همایش ویژه برگزار می‌شد اما امسال با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا، لوح تقدیر و هدیه این افراد در اتاق محل کار آنها به صورت حضوری تقدیم آن‌ها می‌شود.

بحرانی ارسال پیام تبریک هفته عقیدتی سیاسی، نسخه‌های الکترونیک آثار شهید استاد مرتضی مطهری و فرمایشات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری درباره این استاد شهید از طریق سامانه اتوماسیون اداری برای تمامی کارکنان رده‌های سپاه را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار