پیگیری اعتبارات فرهنگی حوزه دفاع مقدس از سوی مدیرکل فرهنگی استانداری خراسان شمالی

در جلسه‌ای با حضور مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی و مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری خراسان شمالی مقرر شد مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری خراسان شمالی پیگیری‌های لازم را در خصوص تامین اعتبار جهت انجام امورات فرهنگی در حوزه دفاع مقدس داشته باشد.
کد خبر: ۳۹۴۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶ - 28April 2020

پیگیری اعتبارات فرهنگی حوزه دفاع مقدس از سوی مدیرکل فرهنگی استانداری خراسان شمالیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، جلسه‌ای با حضور سرهنگ «احیامحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی و «محمدتقی آریان» مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری خراسان شمالی در محل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تشکیل شد.

در این جلسه ابتدا امیری در خصوص اهمیت حفظ آثار دفاع مقدس و نشر آن در بین نسل های جوان و آینده توضیحاتی ارائه و گزارشی از برنامه هایی که در حوزه دفاع مقدس از جمله هفته دفاع مقدس و سوم خرداد طی سال 98 برگزار شده بود اعلام کرد و از اهمیت برگزاری برنامه های فرهنگی در حوزه دفاع مقدس گفت.

در این جلسه همچنین در خصوص تامین اعتبار دانشنامه دفاع مقدس و هزینه کردهای مربوط به فعالیت های حوزه فرهنگی و اجتماعی مربوط به دفاع مقدس گفت و گو صورت گرفت.

در پایان جلسه مقرر شد مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری خراسان شمالی پیگیری های لازم را در خصوص تامین اعتبار جهت انجام امورات فرهنگی در حوزه دفاع مقدس داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار