برگزاری جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان اسدآباد

جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان اسدآباد در سال جاری با حضور مدیرکل و دبیر شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس همدان برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۴۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹ - 28April 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، امروز جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس شهرستان اسدآباد با حضور دبیر شورا سردار «مهدی ظفری» در فرمانداری اسدآباد با محوریت ارائه طرح و بررسی ویژه برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس این شهر برگزار شد.

در این جلسه سردار ظفری در مورد ساختار و اصول وجودی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و کمیته‌های هشت‌گانه آن اشاره کرد و ضمن توضیح برنامه‌های کلی هر کمیته به بحث تبلیغ، فرهنگ‌سازی و گفتمان‌سازی و تفاوت آن‌ها پرداخت.

وی تاثیرگذاری تبلیغ بر اذهان را کوتاه مدت و موقت دانست و گفت: فرهنگ‌سازی و گفتمان سازی دوره اثر‌گذاری بلند مدت دارد و نسل‌های بعدی نیز از موهبت آن بهره‌مند خواهند شد.

در ادامه جلسه «مجید درویشی» فرماندار اسدآباد گفت: در اسدآباد یکی از برنامه های اصلی و محوری برگزاری مراسم بزرگداشت و یادواره‌های شهداست که امسال نیز در دستور کار است اما بنا به شرایط کنونی باید با تغییراتی نسبت به سال‌های گذشته برگزار شود.

درویشی با اشاره به موضوع مهار کرونا توسط ادارات، بسیج و نیروهای نظامی در کنار همکاری های مردم ابراز داشت: فعالیت‌های بسیجی‌وار همه مردم و اقشار مختلف از سپاه، علوم پزشکی و رسانه و... نقش مهمی در این دوره دفاع داشته است.

وی افزود: در اسدآباد حدوود 280 تخت به جهت درمان مبتلایان به کرونا ویروس در نظر گرفته شده بود که لطف خدا و رعایت مردم و همکاری همه اقشار مختلف فقط نیاز به استفاده 30 درصدی از این ظرفیت شد و توانستیم تا حدی این موضوع را کنترل کنیم.

فرماندار اسدآباد تصریح کرد: ما در این شهر آمادگی کامل را برای فعالیت همه جانبه و بیشتر در کمیته های هشت‌گانه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس داریم و از ظرفیت های این شهر استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها