معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه کربلای مازندران خبر داد؛

برگزاری پویش‌های مجازی با موضوع «فتح خرمشهر» در مازندران

«احسان آهنگر» برگزاری مسابقات و پویش‌های مختلف در فضای مجازی، ایجاد و تولید رادیو مقاومت و اجرای نمایشنامه مستند را از جمله برنامه‌های سوم خرداد در مازندران برشمرد.
کد خبر: ۳۹۴۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶ - 28April 2020

برگزاری پویش‌های مجازی با موضوع «فتح خرمشهر» در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «احسان آهنگر» معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه کربلای مازندران پبش از ظهر امروز در جلسه فرهنگی چهلمین سال دفاع مقدس مازندران سالروز فتح خرمشهر را یکی از برگ‌های زرین دفاع مقدس برشمرد و  اظهار داشت: برای تبیین این حماسه به نسل انقلاب باید با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم ورود پیدا کنیم و دین خودمان را به حماسه‌سازان خرمشهر ادا کنیم.

وی از کرونا به عنوان تهدید یاد کرد و با بیان اینکه در روزهای کرونایی به دنبال ایده‌های جدید و کارهای خلاقانه رفتیم، گفت: راه اندازی کاروان ظهور با بیش از 150 گروه سرود در سطح استان یکی از برنامه‌هایی بود که در نیمه شعبان برگزار شد.

این مسئول با بیان اینکه در این ایام فضای تعاملی در سطح استان بوجود آمد و فعالیت‌های تجمیعی شکل گرفت، گفت: موفق شدن در این جبهه، جبهه شدن را می‌طلبد تا یک موج بوجود بیاوریم و موفق شویم.

آهنگر برگزاری مسابقات و پویش‌های مختلف در فضای مجازی، ساخت برنامه گفتگو محور و تلفیقی ویژه صدا و سیما، ایجاد و تولید رادیو مقاومت، اجرای نمایشنامه مستند، مصاحبه با رزمندگان عملیات فتح خرمشهر با موضوع بازخوانی بک پرونده و فضاسازی هدفمند تبلیغات شهری با استفاده از ظرفیت تلویزیون‌های شهری در تبلیغات محیطی را از جمله برنامه‌های سوم خرداد برشمرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار