مسئول سازمان بسیج کارگران سپاه بوشهر خبر داد؛

توزیع بسته معیشتی در بوشهر

سرهنگ «علیرضا محمدی» گفت: امروز همزمان با سالروز شهادت برونسی و روز بسیج کارگری، 2 هزار و 589 بسته معیشتی به ارزش 7.8 میلیارد ریال بین کارگران آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع می‌شود.
کد خبر: ۳۹۴۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲ - 28April 2020

توزیع بسته معیشتی بمناسبت سالروز شهادت شهید «برونسی» در بوشهر

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «علیر‌ضا محمدی» مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر امروز با تاکید بر رسیدگی به افراد نیازمند در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: توجه به افراد محروم و بی‌بضاعت به ویژه در ماه مبارک رمضان در دستور کار سپاه استان بوشهر قرار دارد.

وی از اجرای رزمایش مواسلات همدلی و کمک مؤمنانه برای رسیدگی به افراد آسیب دیده اقتصادی ناشی از کرونا خبر داد و عنوان کرد: در این راستا 2 هزار و 500 بسته معیشتی بین کارگران آسیب دیده ناشی از ویروس کرونا توسط سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر همزمان با روز بسیج کارگری توزیع می‌شود.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: این کمک‌ها در راستای اجرای مطلوب و اثربخش مرحله دوم رزمایش سراسری مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه برای جبران بخشی از مشکلات معیشتی کارگران آسیب دیده از ویروس کرونا انجام می‌شود.

وی با تبریک ماه مبارک رمضان و با قدردانی از همکاری و همدلی مسئولان، مردم و قشرهای مختلف جامعه به‌ خصوص قشر کارگری در راستای مقابله با ویروس کرونا بر رسیدگی به کارگران آسیب دیده معیشتی و اقتصادی از ویروس کرونا تأکید و اظهار کرد: امروز هم زمان با سال روز شهادت شهید برونسی و روز بسیج کارگری، 2 هزار و 589 بسته معیشتی به ارزش 7.8 میلیارد ریال شامل برنج، مرغ، خرما، رب‌گوجه‌فرنگی، روغن و حبوبات بین کارگران آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع می‌شود.

محمدی به ارائه آمار بسته‌های معیشتی توزیع شده در شهرستان‌های استان پرداخت و تصریح کرد: از تعداد 2 هزار و 589 بسته معیشتی که امروز در سراسر استان بوشهر بین کارگران آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع می‌شود 200 بسته معادل 500 میلیون ریال به همت حوزه بسیج کارگری شهید محمد جواد تندگویان شهرستان بوشهر، 300 بسته معادل  یک‌میلیارد و 200 میلیون ریال توسط حوزه بسیج کارگری حضرت رسول (ص) شهرستان دشتستان و 30 بسته نیز به ارزش 60 میلیون ریال به همت حوزه بسیج کارگری شهید محمّد جواد تندگویان شهرستان جم در این شهرستان‌ها توزیع می‌شود.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان بوشهر افزود: حوزه بسیج کارگری مالک اشتر شهرستان دیلم 172 بسته معیشتی به ارزش 430 میلیون ریال، حوزه بسیج کارگری شهدای پتروشیمی شهرستان عسلویه یک‌ هزار و 557 بسته معیشتی به ارزش 4 میلیارد و 670 میلیون ریال و حوزه بسیج کارگری قمر بنی هاشم(ع) شهرستان کنگان نیز 30 بسته معیشتی به ارزش 60 میلیون ریال بین کارگران آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع می‌کنند.

محمدی خاطرنشان کرد: حوزه بسیج کارگری ثارالله جزیره خارگ نیز 300 بسته معیشتی معادل 900 میلیون ریال بین کارگران آسیب دیده این جزیره توزیع می‌کند.

وی بیان داشت: سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر پیش از آغاز رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه تعداد 65 هزار بسته معیشتی و در مرحله نخست این رزمایش نیز 9 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا این استان توزیع کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار