مسئول دفتر نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس سمنان:

بانوان یکی از ستون‌های ستاد پشتیبانی مبارزه با کرونا هستند

«زینب سلطانی» گفت: زنان در کنار ایفای نقش مادری، همسری و تحکیم بنیان‌های خانواده، با حضور در کارگاه‌های تولید ماسک جزو یکی از ستون‌های ستاد پشتیبانی مبارزه با ویروس کرونا محسوب می‌شوند.
کد خبر: ۳۹۴۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷ - 29April 2020

«زینب سلطانی» مسئول دفتر نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در سمنان اظهار داشت: در طول تاریخ، زنان در مواجهه با حوادث و بحران‌های گوناگون اجتماعی، سیاسی و اقتصادی نقش‌های مهمی را ایفا کردند که در اغلب اوقات در نقش پشتیبانی خدمت‌رسانی داشتند.

وی با بیان اینکه امروز دوباره کشور ما دچار تنش شده و زنان مانند دوران دفاع مقدس، برای حل معضل ویروس کرونا برای کمک به همنوعان خود به میدان آمده‌اند، گفت: در این بحران زنان و دختران ایران با استفاده از تجربیات نسل گذشته در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و الگوگیری از اقدامات مشابه، با تکمیل و منسجم‌تر کردن فعالیت‌ها و نیروها توانستند در این عرصه جهاد دیگری را رقم بزنند.

وی ادامه داد: بانوان در کنار ایفای نقش مادری، همسری و تحکیم بنیان‌های خانواده، با حضور در کارگاه‌های تولید ماسک، مساجد، مدارس، حسینیه‌ها و حتی در منازل جزو یکی از ستون های ستاد پشتیبانی مبارزه با ویروس کرونا محسوب می‌شوند که  نمی‌توان از نقش آنان در جلوگیری از شیوع این بیماری چشم‌پوشی کرد.

این مسئول بیان داشت: بانوان استان سمنان از دوران هشت سال دفاع مقدس تا به امروز ثابت کرده‌اند که پای آرمان‌های امام، شهدا و ولایت ایستاده‌اند و امروز نیز با تولید روزانه هزاران ماسک،لباس، بسته بندی مواد غذایی و‌... بخش مهمی از نیاز جبهه مقابله با ویروس کرونا را تأمین می‌کنند.

مسئول دفتر نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس سمنان با بیان اینکه که این دفتر کماکان در جهت نشر ارزش‌های مشارکت زنان و الگو‌دهی به سایرین اقدام خواهد کرد، متذکر شد: با توجه به کمبود اسناد دیداری از انقلاب و دفاع مقدس که فعالیت های بانوان را بعنوان سندی مصور در اختیار نسل کنونی و آیندگان قرار می دهد، آمادگی جمع آوری هرگونه فیلم، عکس، سند و ثبت و ضبط خاطرات در خصوص اقدامات و فعالیت های بانوان استان سمنان در مقابله با ویروس کرونا را دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها