قمی:

پرتاب ماهواره نظامی نور برای رفع ظلم از جوامع اسلامی مفید است

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پرتاب ماهواره نظامی نور برای رفع ظلم از جوامع اسلامی مفید است، گفت: دشمنان اسلام نباید از ماهواره و موشک هراس داشته باشند بلکه باید از نالایقی خود بترسند.
کد خبر: ۳۹۴۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲ - 29April 2020

پرتاب ماهواره نظامی نور برای رفع ظلم از جوامع اسلامی مفید استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، محمد قمی نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی درباره پرتاب ماهواره نور اظهار داشت: اسلام برای علم ارزش زیادی قائل است و مفید بودن دانش را برای بشریت بسیار مهم عنوان کرده که بخشی از علم مربوط به علوم دفاعی و نظامی است.

وی افزود: علوم جدید و استفاد از فناوری مدرن نظیر ماهواره‌ها نیاز فعلی بشریت است تا بتواند دغدغه‌های خود را رفع کند.

عضو فراکسیون امید در مجلس دهم تصریح کرد: برای آنکه از علم عقب نمانیم و جمهوری اسلامی بتواند به پیشرفت خود ادامه دهد و بتواند افتخارات خود را همانند حوزه سلول‌های بنیادین، انرژی هسته‌ای و تجهیزات پزشکی تکرار کند باید تلاش خود را برای به دست آوردن علم و دانش و فناوری افزایش دهیم.

قمی گفت: سپاهیان عزیز با توجه به اینکه باید از انقلاب اسلامی و کشورمان دفاع کنندT تلاش می‌کنند از علوم جدید استفاده کرده و خود را به آن تجهیز کنند.

وی افزود: نظام اسلامی به این نتیجه رسیده که باید مجهز به تکنولوژی‌‌ها و روش‌های جدید و پیشرفته باشد و به همین دلیل به سپاه مأموریت داد تا ماهواره نظامی ساخته و به فضا ارسال کند.

عضو فراکسیون امید در مجلس دهم گفت: استکبار جهانی معتقد است داشتن انرژی هسته‌ای و ماهواره برای‌شان خوب است، اما نباید کشورهای اسلامی آن را داشته باشند. البته این ایده آنان به دلیل احساس ترس و واهمه‌اشان از پیشرفت جوامع اسلامی است. به همین دلیل کشورهای در حال توسعه نباید خود را در رتبه‌های پایین دنیا نگه دارند.

قمی افزود: ایران اسلامی معتقد است که هم توانایی و استعداد دارد و هم انگیزه، علم، دانش و تجربه به همین دلیل تلاش ویژه‌ای می‌کند تا از امکانات روز حداکثر استفاده را ببرد.

وی افزود: دشمنان اسلام نباید از ماهواره و موشک هراس داشته باشند بلکه باید از نالایقی خود بترسند چرا که کارهای ناصواب زیادی را انجام داده‌اند.

عضو فراکسیون امید در مجلس دهم گفت: آمریکا خلق و خوی استکباری زیادی دارد و باید خود را اصلاح کند.

قمی افزود: داشتن ماهواره نظامی و غیر نظامی حق طبیعی ما است البته این علم توسط خداوند در اختیار انسان و همه بشریت قرار گرفته است.

وی گفت: برای برقراری عدل و رفع ظلم باید خود را به‌روز کنیم چرا که این موضوع در فرهنگ اسلامی توصیه شده است، لذا جمهوری اسلامی برای کمک به مظلومین و محرومین جهان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و به همین دلیل پرتاب این ماهواره را برای رفع ظلم در جوامع اسلامی مفید می‌دانم.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار