مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر:

پرتاب ماهواره «نور» از جمله برکات و نعمات دفاع مقدس است

سردار «غلامعلی کفاش» با اشاره به پرتاب موفقیت اولین ماهواره نظامی کشورمان که در مدار قرار گرفت گفت: پرتاب ماهواره «نور» از جمله برکات و نعمات دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۹۴۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶ - 29April 2020

پرتاب ماهواره «نور» از جمله برکات و نعمات دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «غلامعلی کفاش» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه های 40 سالگی دفاع مقدس با تبریک ماه مبارک رمضان اظهار داشت: باید سعی شود از برکات معنوی ماه مبارک رمضان کمال بهره را برد.

وی به 40 سالگی دفاع مقدس از سوم خرداد تا پایان اسفند سال جاری اشاره کرد و گفت: هشت سال دفاع مقدس نعمات و برکات فراوانی برای ملت ایران داشت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر با بیان اینکه در جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق تنها 13 درصد بودجه کشور در اختیار جنگ بود خاطرنشان کرد: دشمن در بدترین شرایط دفاعی به کشورمان حمله کرد و سلاح و مهمات رزمندگان ما محدود بود.

کفاش به موفقیت پرتاب اولین ماهواره نظامی ایران که در مدار قرار گرفت اشاره کرد و بیان داشت: پرتاب ماهواره «نور» از جمله برکات و نعمات دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه کشورهی جهان پس از موفقیت در پرتاب این ماهواره حساب دیگری بر روی توان نظامی ایران باز کردند گفت: باید در بحث اقتصادی، سیاسی، فرهنگی نیز از فرهنگ دفاع مقدس بهره برد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر با اشاره به وضعیت کشور در شرایط ویروس کرونا خاطرنشان کرد: مردم در راستای شعار «جهش تولید» در اوضاع کرونا در صحنه حضور داشتند.

کفاش با تأکید بر اینکه استان بوشهر در خط مقدم دفاع مقدس حضور داشته است تصریح کرد: باید شهید «رئیسعلی دلواری و نادر مهدوی» را در گرامیداشت 40 سالگی دفاع مقدس به همگان به خوبی معرفی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها