مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل مطرح کرد؛

ضرورت اقدام جهادی در خصوص جمع آوری و ثبت و ضبط خاطرات رزمندگان اردبیل

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: در یک کار جهادی خاطرات رزمندگان استان اردبیل به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و با همکاری نیرو‌های انتظامی و نظامی و ادارات فرهنگی جمع آوری و ثبت و ضبط می‌شود.
کد خبر: ۳۹۴۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ - 29April 2020

انجام کار جهادی در خصوص جمع آوری و ثبت و ضبط خاطرات رزمندگان استان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، جلسه هماهنگی جمع آوری و ثبت و ضبط خاطرات فرماندهان و رزمندگان نیروهای مسلح استان قبل از ظهر امروز در محل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان با حضور نمایندگان نیروهای مسلح و ادارات حوزه هنری و بنیاد شهید استان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ضمن گرامی داشت سال «جهش تولید» و چهل سالگی دفاع مقدس، حماسه اقتدار و رزمایش کمک مؤمنانه نیروهای مسلح را یادآور روزهای خون و حماسه دفاع مقدس دانست و بر ضرورت اتکاء به فرهنگ دفاع مقدس در مشکلات روز جامعه تأکید کرد.

واحد افزود: در یک کار جهادی خاطرات رزمندگان استان اردبیل به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و با همکاری نیروهای انتظامی و نظامی و ادارات فرهنگی جمع آوری و ثبت و ضبط می شود.

دبیر ستاد گرامی داشت چهل سالگی دفاع مقدس در استان اردبیل در ادامه گفت: اولویت بندی رزمندگان برای مصاحبه ها از فرماندهان گروهان و گردان شروع می شود و رزمندگان شاخص نیز در اولویت خواهند بود.

واحد با بیان اینکه گذر زمان برای ثبت و ضبط خاطرات یک تهدید محسوب می شود از انجام طرح فوق در کمترین زمان ممکن خبر داد و تأکید کرد: سعی ما این است در گستره استانی عمل کنیم و والدین شهدا نیز جزو جامعه هدف ما خواهند بود.

در ادامه جلسه نمایندگان نیروهای مسلح و بنیاد شهید و حوزه هنری استان ضمن اعلام آمادگی کامل در همکاری با اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس در اجرای این طرح، از نوع همکاری های خود سخن گفتند و به بحث و تبادل نظر با دیگر اعضای جلسه پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها