برگزاری جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان گلستان

جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان با محوریت ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس صبح امروز، با حضور مسئولین و مدیران استانی و همچنین فرمانداران شهرستان‌ها بصورت ویدئو کنفرانس، در سالن اجتماعات استانداری گلستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۴۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹ - 29April 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان با محوریت ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس صبح امروز چهارشنبه دهم اردیبهشت، با حضور مسئولین و مدیران استانی و همچنین فرمانداران شهرستانها بصورت ویدئو کنفرانس، در سالن اجتماعات استانداری گلستان برگزار شد.

جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان گلستان تشکیل شد

در ابتدای این جلسه سرهنگ «عبدالقادر صفار» جانشین اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان گلستان اظهار داشت: از آغاز جنگ تحمیلی تاکنون ۴۰ سال می‌گذرد، لذا در تمامی استان‌ها ستاد اجرایی بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس تشکیل می شود و در استان گلستان نیز این ستاد ذیل شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس خواهد بود.

وی افزود: با توجه به ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح، سیاست‌های اجرایی و محورهای اصلی برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس؛  تاثیر دفاع مقدس بر بیداری اسلامی و حوزه مقاومت، یکپارچگی و هم افزایی در برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس، تدوین و انتشار دستاوردهای دفاع مقدس، بهره مندی از ظرفیت و مشارکت فعال تمامی سازمان ها و نهادها و مردم، توجه به کیفیت بخشی و فراگیری برنامه‌ها با استفاده از شیوه های نوین و سمت و سو دادن برنامه ها با شعار سال (جهش تولید) می باشد.

سرهنگ صفار گفت: این ستاد در قالب ۱۴ کارگروه پیش بینی شده است و در سطح شهرستانها متناظر با این کارگروه ها به ریاست فرمانداران شهرستان ها خواهد بود و تقویم زمانی برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس از خرداد ماه تا پایان سال است که بر اساس مناسبت ها برنامه ریزی خواهد شد.

 در ادامه سرهنگ «موسی حسینی» جانشین سپاه نینوا استان گلستان ضمن تاکید بر بومی سازی برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: اهداف و سیاست‌های کارگروه ها پس از بررسی تعیین و اضافه شود و ستاد هفته دفاع مقدس در سپاه استان تشکیل شده و فرماندهان سپاه در شهرستانها دبیر ستاد شهرستانی را به عهده دارند و پیشنهاد می شود کل برنامه هایی که در طول سال انجام می‌شود یک پیوست فرهنگی دفاع مقدس نیز داشته باشد.

 در پایان معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان بیان داشت: کلیه نهادها، پیشنهادات خود را در راستای برگزاری برنامه های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس به صورت مکتوب و زمانبندی شده به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان ارائه نمایند.

جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان گلستان تشکیل شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار