دل نوشته فرزند شهید «محمدعلی زادگاني‌نسب» برای پدر

فرزند شهید «محمدعلی زادگانی‌نسب» در دل نوشته خود آورده است: پدر جان چه سخت است از تو نوشتن، وقتی که هر سال غم نبودنت بیش از پیش بر پشتمان سنگینی می‌کند.
کد خبر: ۳۹۴۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱ - 29April 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، شهید «محمدعلی زادگاني‌نسب» بيست ‌و نهم دی 1336، در شهرستان كرمان متولد شد. وی تا پايان مقطع كارشناسی در رشته ‌عمران تحصيل کرد. سال 1361، ازدواج كرد و صاحب‌ دو دختر شد. پاسدار بود، سرانجام در دهم ارديبهشت 1365، در جزيره‌ مجنون بر اثر اصابت‌ تركش، شهيد شد.

دل نوشته فرزند شهید «محمدعلی زادگاني‌نسب» برای پدر
در ادامه دل نوشته فرزند شهید «محمدعلی زادگانی نسب» را در سالروز شهادت این شهید مرور می کنیم:

آن کس که تو را شناخت جان را چه کند، فرزند و عیال و خانمان را چه کند، دیوانه کنی هر دو جهانش بخشی، دیوانه تو هر دو جهان را چه کند.

یک سال دیگر گذشت و ۳۴ سال است که از عروج ملکوتیت می گذرد، اما ناچار به تحمل این داغ و فراق طولانی مدت و در عین حال افتخار والا هستیم.

پدر جان چه سخت است از تو نوشتن وقتی که هر سال غم نبودنت بیش از پیش بر پشتمان سنگینی می کند و چه سخت است که کسی که یاد و روحش همیشه در کنار ماست و او خود نیست.

اما پدر جان با تمام وجود همیشه تو را حس می‌کنیم که طبیعتا بیشتر از ما، مادرم که متحمل سختی‌های زیادی شد، چون حداقل تو را به یاد دارد.

وقتی به عکست نگاه می کنم که از آن بالا به من لبخند می زند، می گویم خداجان اجازه بده که فقط یک بار صدایش را بشنوم و او را در آغوش بگیرم ای کاش کنارم بودی.

دل نوشته فرزند شهید «محمدعلی زادگاني‌نسب» برای پدر

ای پدر مهربانم! دوستت دارم و همیشه دلتنگ حسرت هایی هستم که هیچگاه از دل بیرون نمی روند.

نبودن هایی هست که با هیچ بودنی جایشان پر نمی شود، مثل حسرت نداشتن پدر، مثل جای خالی پدر و امروز همان روز غم انگیز است، روز پروازت، بابا شهادتت مبارک.

دل نوشته فرزند شهید «محمدعلی زادگاني‌نسب» برای پدر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها