مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

برگزاری همایش «زن و دفاع مقدس» در کهگیلویه و بویراحمد

«نادیا صداقت» از برگزاری همایش «زن و دفاع مقدس» در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۳۹۴۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵ - 29April 2020

«نادیا صداقت» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یاسوج، با اشاره به نقش تأثیرگذار زنان در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: در چند مدت اخیر که بیماری کرونا در کشور شیوع پیدا کرد زنان ما همچون دوران دفاع مقدس نقش مهمی را ایفا کرده و در انجام فعالیت‌هایی مانند تولید و دوخت ماسک حضور چشمگیر داشته و پرستاران زن هم در خط مقدم مبارزه با این بیماری قرار داشتند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: امسال در چهلمین سالگرد دفاع مقدس قرار داریم و فرصت خوبی برای بازخوانی نقش زنان استان در دوران دفاع مقدس و تبیین این نقش برای نسل‌های جدید است.

رئیس کمیته زنان و دفاع مقدس ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: همایش «زن و دفاع مقدس» به امید نابودی هر چه سریع‌تر بیماری کرونا، طبق سنوات گذشته در استان برگزار می‌شود و در این راستا جلسات تخصصی مورد نیاز را با دستگاه‌ها و نهادهای ذی‌ربط برگزار می‌کنیم.

صداقت عنوان کرد: تجلیل از 40 مادر و همسر شهید از جمله برنامه‌های پیشنهادی برای گرامی‌‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس است که پیشنهاد شده از کارآفرینان زن که در مبارزه با بیماری کرونا نقش اثرگذاری داشتند نیز در این همایش تجلیل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار