سردار پاکپور: کردستان دارای بالاترین ضریب امنیتی است

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: با برنامه ریزی و مجاهدت‌های صورت گرفته هم اکنون کشور و به تبع آن کردستان دارای بالاترین ضریب امنیتی هستند.
کد خبر: ۳۹۴۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰ - 29April 2020

به گزارش دفاع‌پرس از کردستان، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرام‌فر استان کردستان با بیان اینکه برای ایجاد امنیت پایدار در منطقه خون‌های زیادی ریخته شده است, گفت: دشمن با ناامن کردن منطقه سعی داشت مانع توسعه کردستان شود.

سردار پاکپور به اهمیت قرارگاه شهید شهرامفر در ایجاد امنیت استان کردستان اشاره کرد و افزود: با برنامه ریزی و مجاهدت‌های صورت گرفته هم اکنون کشور و به تبع آن کردستان دارای بالاترین ضریب امنیتی هستند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه هم ایجاد امنیت را مهم ارزیابی و کرد و خاطر نشان کرد: که حفظ و تدوام امنیت از ایجاد آن مهمتر است.
 
سردار اوسانلو به تلاش‌های صورت گرفته توسط تمامی نیرو‌های نظامی و انتظامی مستقر در استان اشاره کرد و افزود: همکاری ارگان‌های مختلف دولتی موجب ایجاد و تدوام امنیت کردستان است.
 
سردار محمد حسین رجبی که ۱۰ سال فرماندهی سپاه بیت المقدس استان کردستان و قرارگاه استانی شهید شهرام‌فر را بر عهده داشت با بیان اینکه اگر امنیت پایدار نباشد توسعه هم اتفاق نمی‌افتد, گفت: امنیت موجود در منطقه با کمک و همکاری مردم ایجاد شده است.
 
سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس استان هم کمک به سلامت استان را از دیگر وظایفی عنوان کرد که بعد از بیماری کرونا بر عهده سپاه گذاشته شد.
 
در پایان این مراسم از زحمات سردار محمد حسین رجبی تقدیر شد و سردار سید صادق حسینی به عنوان فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرام‌فر منصوب شد.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار