خواهر شهید مدافع حرم «اسماعیل غلامی یاراحمدی» در گفت‌وگو با دفاع‌ پرس:

ادامه دادن راه شهدا حفظ حریم خانواده‌هاست

«مریم غلامی‌یاراحمدی» با اشاره به گروه جهادی شهید «غلامی‌یاراحمدی» گفت: هدف این گروه جهادی فراهم کردن رفاه نسبی بین اقشار مختلف جامعه است و نیروهای آن با نیت ادامه دادن راه شهدا که حفظ حریم خانواده‌هاست قدم در این راه گذاشتند.
کد خبر: ۳۹۴۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴ - 30April 2020

«مریم غلامی‌یاراحمدی» خواهر شهید مدافع حرم «اسماعیل غلامی یاراحمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد با اشاره به گروه جهادی شهید «غلامی‌یاراحمدی» اظهار داشت: ما با گروه‌های جهادی زیادی کار می‌کنیم از جمله گروه‌های جهادی کهف الشهدا، شهدای گمنام، شهید مظفری‌نیا و شهید ابراهیم هادی، اما تمرکز فعالیت ما در گروه جهادی شهید «اسماعیل غلامی یاراحمدی» است که با همکاری خواهرانی که اکثرا هم همسران همرزمان شهید هستند، است.

وی افزود: همرزم‌های شهید و دوستانشان که علاوه بر اینکه مدافع حرم هستند مدافع وطن و سلامت هم هستند و با وجود مشغله فراوان از هیچ کار و کمکی دریغ نمی‌کنند و خستگی تهیه، بسته‌بندی و توزیع تمام کمک‌های مردمی را به جان می‌خرند. 

غلامی‌یاراحمدی با بیان اینکه هدف این گروه جهادی فراهم کردن رفاه نسبی بین اقشار مختلف جامعه است که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید خیلی زیادی بر روی این قضیه دارند و با نیت ادامه دادن راه شهدا که حفظ حریم خانواده‌ها‌ست قدم در این راه گذاشتند.
 
خواهر شهید مدافع حرم خاطرنشان کرد: کمک‌های خیرخواهانه که از سوی اقشار مختلف جامعه برای مقابله با ویروس کرونا انجام شده، بسیار تاثیرگذار بوده، اما تداوم این امر بستگی به بودجه‌ی گروه جهادی غلامی‌یاراحمدی دارد که کاملا خودجوش و از طریق کمک مردم عادی و با تلاش اعضای گروه جهت کمک به نیازمندان تامین شده و به دست معتمد گروه سپرده می‌شود و همه چیز کاملا صادقانه و شفاف سازی انجام می‌گیرد. همچنین این گروه جهادی تحت حمایت هیچ ارگانی نیستند و آتش به اختیار و خیرخواهانه کار می‌کند و هیچ بودجه ای ندارد و امیدوارم با کمک دوستان روزبه روز دایره فعالیت این گروه وسیع بشود.
 
وی در پایان یادآور شد: گروه جهادی غلامی‌یاراحمدی برای بیمارستان‌ها آبمیو، ماسک، شیلد و بسته‌های تغذیه پخش می‌کنند و برای خانواده‌های نیازمند نیز برنج، ماکارونی، رب، روغن، مرغ، نمک، سویا، خرما، مواد شوینده و بهداشتی توزیع می‌کنند.
همچنین تهیه پارچه چادری برای دختر بچه های کم بضاعت برای ترویج فرهنگ حجاب و پارچه های مختلف برای جهیزیه نوعروسان انجام می‌شود که امیدوارم این کارهای خیرخواهانه تداوم داشته باشد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار