توسط مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان صورت گرفت؛

تقدیر از استاندار خوزستان به پاس همکاری در حوزه‌های مختلف دفاع مقدس

سردار عباس یوسفی در پایان جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با اهدا یک تابلو قاب منقش به پرچم مقدس تابوت یکی از شهدای گمنام خوزستان به دکتر غلامرضا شریعتی از وی به پاس همراهی و همکاری در حوزه های مختلف دفاع مقدس تقدیر کرد.
کد خبر: ۳۹۴۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵ - 29April 2020

تقدیر از استاندار خوزستان به پاس همکاری در حوزه های مختلف دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، اولین نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و اولین ستاد استانی چهلمین سالگرد دفاع مقدس امروز در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد.

سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در پایان این جلسه با اهدا یک تابلو قاب منقش به پرچم مقدس تابوت یکی از شهدای گمنام خوزستان به «غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان از وی به پاس همراهی و همکاری در حوزه های مختلف دفاع مقدس تقدیر کرد.

وی ضمن تقدیر از حمایت های همه جانبه استاندار و معاونان وی به خصوص در پیگیری امورات مربوط به حوزه های مختلف دفاع مقدس و بویژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان در اهواز و موزه آبادان گفت: یکی از حسنات فرهنگ دفاع مقدس این است که به همه تعلق دارد و هیچ گرایش حزبی، انجمنی، سیاسی و قومی را نمی پذیرد چرا که ماهیت وجودی دفاع مقدس در وحدت و یکرنگی در لوای بیرق سبز حسینی و پرچم سه رنگ ایران اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار