مسئول ستاد اقامه نماز استان قم:

عشق به نماز در قلوب رزمندگان اسلام موج می‌زد

«محمد خامه یار» گفت: رزمندگان اسلام عشق به نماز و ارتباط با خدا را در قلب و جان داشتند و بر اقامه آن تاکید می‌ورزیدند.
کد خبر: ۳۹۴۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰ - 29April 2020

عشق به نماز در قلوب رزمندگان اسلام موج می‌زدبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «محمد خامه یار» مسؤول ستاد اقامه نماز استان در دیدار با مدیرکب بنیاد شهید و امور ایثارگران قم اظهار داشت: نماز دغدغه و مساله مهم شهدا و رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس بود، به طوری که زیر آتش دشمن با تاسی به سیره سید و سالار شهیدان نماز را عاشقانه به پا می‌داشتند و بر آن تاکید می‌کردند.

وی تصریح کرد: رزمندگان عشق به نماز و ارتباط با خدا را در قلب و جان داشتند و سیر و سلوک عاشقانه را تا رسیدن به درجه رفیع شهادت طی کردند، برای ما وصای ایشان که چراغ هدایت نسل امروز است به یادگار مانده است.

این پیشکسوت دفاع مقدس تاکید کرد: ضروری است تا با ترویج و نشر این وصایا پیام شهدا و در واقع ارزش‌ها به جامعه منتقل گردد تا بدانیم شهدا برای چه ارزش‌هایی جان خویش را تقدیم کردند.

وی افزود: شهدای نماز در استان قم، در سطح ملی الگو شاخص هستند و باید در راستای معرفی این ظرفیت‌ها گام‌های موثرتری برداشته شود.

مسئول ستاد اقامه نماز استان قم ادامه داد: بنیاد جایگاه ارزنده‌ای در معرفی این ظرفیت‌ها در بین دستگاه‌های فرهنگی دارد و انتظار می‌رود شاهد ارتقاء جایگاه این دستگاه‌ها ارزشمند از موقعیت فعلی به بالاترین مرتبه باشیم.

حجت الاسلام «حسن هنرمند» مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: در اسلام تاکید شده که نماز را اقامه کنید نه بخوانید و اقامه و به پا داشتن نماز جنبه اجتماعی دارد و ترویج فرهنگ نماز و نماز جماعت را مورد توجه دارد.

وی عنوان کرد: خادمان نماز جایگاه ارزنده‌ای دارند و الگو قرار دادن شهدا، فعالیت‌های در خور توجه و کیفی و اثر بخش در راستای ترویج فرهنگ نماز در بین نسل‌های انقلاب ارائه دهند.

در پایان این جلسه احکام شورای اقامه نماز بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم به ایشان اهدا و از تلاش‌های اعضای شورا تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها