مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

رسانه‌ها باید لحظه‌های ناب انسانی و جهادی بانوان ایثارگر ایران را به دنیا منتشر کنند

سردار عباس یوسفی گفت: رسانه‌ها باید این لحظه‌های ناب انسانی و جهادی بانوان را ثبت و به دنیا منتشر کنید تا مردم دنیا فرق زرق و برق پوشالی دیکتاتور‌های پول پرست با زندگی معنوی و اسلامی حاکم بر ایران عزیز را ببینند.
کد خبر: ۳۹۴۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۷ - 29April 2020

رسانه ها باید لحظه های ناب انسانی و جهادی بانوان ایثارگر ایران را به دنیا منتشر کنند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز از کارگاه تولید ماسک و دستکش بانوان جهادی عترت سپاه خوزستان در حسینیه ثارالله اهواز بازدید کرد.

وی پس از بازدید از این کارگاه جهادی و عرض خداقوت به بانوان ایثارگر فعال در این عرصه اظهار داشت: جوانان عزیز کشور ما که سال‎هاست هدف اول رسانه‎های استکباری و غرب زده هستند بیایند و اوضاع حاکم بر کشورمان را با امپراطوری‎های دنیا ببینند و مقایسه کنند.

سردار یوسفی افزود: در حالیکه مردم کشورهای مدعی مدرنیته به واسطه بحران کرونا دچار بزرگترین چالش های اجتماعی شده اند در ایران اسلامی شاهد تولد دوباره فرهنگ حاکم بر دوران دفاع مقدس در ایثار و جهاد همه جانبه مردم برای کمک به همدیگر هستیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: صحنه های ماندگار در این کارگاه خیاطی تداعی مصداقی و واقعی از تجمع بانوان خوزستانی در چایخانه اهواز زمان جنگ است که برای پشتیبانی از جبهه ها فعال شده بود.

وی در پایان خطاب به رسانه ها تاکید کرد: این لحظه های ناب انسانی و جهادی را ثبت و به دنیا منتشر کنید تا مردم دنیا فرق زرق و برق پوشالی دیکتاتورهای پول پرست با زندگی معنوی و اسلامی حاکم بر ایران عزیز را ببینند. جایی که بانوان انقلابی و فاطمی ما با داشتن مسئولیت های خانوادگی و اجتماعی از وقت استراحت خود می زنند تا قدمی برای رفاه حتال هموطنان شان بردارند.

این مقام مسئول از بانوان معاونت عترت سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان و امور بانوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان بابت راه اندازی و فعالیت این کارگاه تولید ماسک و دستکش در حسینیه ثارالله اهواز تشکر کرد و خواهان ادامه فعالیت جهادی این بانوان ایثارگر تا ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا در استان خوزستان شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها