مدیر حوزه علمیه بوشهر خبر داد؛

برگزاری رزمایش همدلی و کمک مومنانه در چغادک

حجت‌الاسلام «رضا خدری»گفت: مرحله اول رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در شهر چغادک به صورت قرارگاهی مدیریت شد و نهادهای مختلف با همکاری و همدلی مردم نیکوکار شهر توانستند در مرحله اول قریب به هزار بسته معیشتی جمع آوری کنند که بین نیازمندان و آسیب دیدگان توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۳۹۴۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ - 30April 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «رضا خدری» مدیر حوزه علمیه بوشهر در حاشیه برگزاری رزمایش کمک مومنانه در شهر چغادک اظهار داشت: این رزمایش همگام با سراسر کشور در لبیک به توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی و با توجه به ابتکار زیبای ایشان در جهت مواسات و کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان برگزار شده است.

وی گفت: مرحله اول رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در شهر چغادک به صورت قرارگاهی مدیریت شد و به لطف الهی نهادهای مختلف با همکاری و همدلی مردم نیکوکار شهر توانستند در مرحله اول قریب به هزار بسته معیشتی و مواد غذایی معادل ۲۰۰ میلیون تومان جمع آوری کنند که بین نیازمندان و آسیب دیدگان شرایط کنونی توزیع خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: در این رزمایش معنوی نهادهای مختلف اعم از حوزه بسیج رمضان و مطهره و پایگاه‌های تابعه بسیج، کمیته امداد، هیئت امناء و ائمه جماعات مساجد، گروه‌های جهادی، مراکز نیکوکاری، شهرداری و شورای اسلامی و نهاد امامت جمعه مشارکت داشتند.

خدری ضمن تشکر از مردم نیکوکار و نهادهای مرتبط که این رزمایش معنوی و مومنانه را رقم زدند، گفت: درخواست می‌‌کنم که برای اجرای مرحله دوم رزمایش هم این همدلی و همیاری به نحو احسن صورت گیرد تا به نیازمندان بیشتری که در شرایط کنونی و در پی شیوع ویروس کرونا آسیب دیده‌اند کمک‌رسانی کنیم. 

امام جمعه چغادک خاطرنشان کرد: انفاق در این ماه مورد تأکید پیامبر گرامی اسلام و ائمه معصومین(ع) قرار گرفته و قطعاً این انفاق‌ها برکات ویژه‌ای در زندگی محسنین و نیکوکاران دارد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار