«نماینده ولی فقیه» در آذربایجان‌شرقی تاکید کرد؛

اصلاح قراردادهای کار به جهت تأمین امنیت خاطر کارگران در ایام کرونا

«حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی آل‌هاشم» با اشاره به آسیب‌های ویروس کرونا به حوزه اشتغال بر اصلاح قراردادهای کار به جهت تأمین امنیت خاطر کارگران تاکید کرد.
کد خبر: ۳۹۴۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱ - 30April 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، «حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی آل‌هاشم»، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، ضمن تبریک هفته کارگر، بر ضرورت اقدامی عملی در جهت کاهش مشکلات و ارتقای منزلت و معیشت کارگران در کنار بزرگداشت ایام، تأکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم در دیدار روسای تشکل‌های کارگری و جمعی از مدیران حوزه کار و تأمین اجتماعی استان با وی، با اشاره به آسیب‌های ویروس کرونا به حوزه اشتغال بر اصلاح قراردادهای کار به جهت تأمین امنیت خاطر کارگران تاکید کرد.

وی گفت: در شرایط کرونایی، بسیاری از صاحبان کسب و کار و همچنین کارگران روزمزد دچار آسیب جدی و نیازمند حمایت شدند که با بازنگری در شرایط کار، بستر مناسب برای حمایت در چارچوب قانون از آنان مهیا می‌شود.

وی با بیان این‌که ادارات و سازمان‌های حوزه کار و رفاه اجتماعی از نهادهای فعال و تأثیر گذار استان هستند، تاکید کرد: اداره کل تامین اجتماعی و اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) از پاسخگوترین دستگاه‌های اجرایی استان هستند که علی‌رغم بالا بودن تعداد مراجعات، ضمن رسیدگی به هنگام به امور مخاطبان، پاسخ صریح و قانونی به مکاتبات ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار