فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد؛

دستگیری ۸۰۲ نفر از عاملان تیراندازی و دارندگان سلاح غیرمجاز در خوزستان

سردار حیدر عباس‌زاده گفت: پلیس امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌های انتظامی، پلیس تخصصی و تلاش مستمر در سطح استان طی ۴۱ روز گذشته با هماهنگی قضایی در عملیات‌های پی در پی ۸۰۲ تن از عاملان تیراندازی و دارندگان سلاح غیر‌مجاز را شناسایی و دستگیر کرد.
کد خبر: ۳۹۴۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵ - 30April 2020

دستگیری بیش از 800 نفر از عاملان تیراندازی و دارندگان سلاح غیرمجاز در خوزستان

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار «حیدر عباس زاده» فرمانده انتظامی خوزستان امروز در خصوص مبارزه بی امان با دارندگان اسلحه غیر‌مجاز و عاملان خرید و فروش اسلحه و مهمات غیرمجاز و عاملان تیراندازی اظهار داشت: پلیس امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌های انتظامی، پلیس تخصصی و تلاش مستمر در سطح استان طی ۴۱ روز گذشته با هماهنگی قضایی در عملیات های پی در پی ۸۰۲ تن از عاملان تیراندازی و دارندگان سلاح غیر مجاز را شناسایی و دستگیر کرد.

وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک هزار و ۲ قبضه اسلحه غیر‌مجاز به همراه هشت هزار و ۱۶۱ عدد انواع فشنگ کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: پلیس مصمم است در مقابله با خرید و فروش اسلحه و دارندگان اسلحه‌های غیر‌مجاز و عاملان تیراندازی برخورد جدی داشته باشد تا محیط را برای متخلفان ناامن و برای مردم آرامش در پی داشته باشد.

این مسئول تصریح کرد: پیش از این نیز در سال گذشته در اجرای طرح خلع سلاح عمومی ۶ هزار و ۱۶۱ قبضه اسلحه غیرمجاز به همراه ۱۲۳ هزار و ۴۴۸ عدد انواع فشنگ از متهمان کشف و ۴ هزار و ۶۵۲ نفر از دارندگان اسلحه غیر مجاز و عاملان تیراندازی دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار