نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی:

شهید «مطهری» اسوه و الگوی همه معلمان در نظام جمهوری اسلامی است

نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه در کشورمان معلمان برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان همراه با ایمان تلاش می‌کنند، گفت: شهید مطهری در تمام زمینه‌ها به‌ خصوص عرصه تعلم و تربیت اسوه و الگوی همه معلمان در نظام جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۳۹۴۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸ - 30April 2020

شهید «مطهری» اسوه و الگوی همه معلمان در نظام جمهوری اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سیدعلیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی امروز در دیدار جمعی از اعضای شورای اندیشه‌ورز بسیج فرهنگیان خراسان‌ جنوبی ضمن تبریک روز معلم، اظهار داشت: کار و کارگر و علم و معلم در ایران اسلامی بر مبنای آموزه‌های دینی و فرهنگی و اسلامی صورت می‌گیرد، اما در سایر نقاط جهان چون این موضوع وجود ندارد علم و کار آن‌ها در راستای اهداف گاها غیر انسانی است.

وی با بیان اینکه در کشورمان معلمان برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان همراه با ایمان تلاش می‌کنند، گفت: شهید مطهری در تمام زمینه‌ها به‌خصوص عرصه تعلم و تربیت اسوه و الگوی همه معلمان در نظام جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی شهید مطهری را یک استاد و معلم بزرگ دانست و تصریح کرد: این شهید والامقام از چهار سالگی مکتب رفتن را شروع کرد و آنقدر عاشق علم بود که قبل از طلوع خورشید جلوی مکتب حاضر می‌شد.

عبادی علاقه زیاد به علم و دانش و تلاش برای به‌دست آوردن دانش آن هم در شرایط سخت حکومت رضاخانی را از ویژگی‌های برجسته شهید مطهری ذکر کرد و بیان داشت: شهید مطهری از خداوند مقام عالی را طلب کرد اما پروردگار بلند مرتبه به او مقام متعالی را داد.

وی با تأکید بر اینکه پیام شهید مطهری در راستای آمادگی جهان برای ظهور امام زمان(عج) است، گفت: دنیای وحشی چنانچه بخواهد به علم و کار خود ارزش بدهد، باید آن علم و کار و معلم و کارگر جهت‌دار و در راستای رشد انسانها و سیر الی‌الله فعالیت کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی عنوان کرد: آنچه به علم و معلم و کار و کارگر ارزش می‌دهد، وجه دینی و معنوی کار است که در برخی کشورها به‌دلیل نبود این مشخصه شاهد به خدمت گرفتن علم و کار برای کشتن و قتل انسان‌های بی‌گناه هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار