اولین جلسه گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در خراسان شمالی برگزار شد

اولین جلسه گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در خراسان شمالی با حضور مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی و مدیر کل فرهنگی اجتماعی استانداری برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۴۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶ - 30April 2020

اولین جلسه گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در خراسان شمالی برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، اولین جلسه گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در خراسان شمالی با حضور مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی، مدیر کل فرهنگی اجتماعی استانداری، مسئول حفظ آثار سپاه در محل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ «احیامحمد امیری» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی توفیق جهت بهره مندی از فیوضات ماه مبارک رمضان اظهار داشت: امیدواریم با عنایت الهی هرچه زودتر بیماری کرونا از جامعه رخت بربندد و تلاش کادر درمان برای شکست این بیماری به نتیجه برسد.

وی با اشاره به سالروز عملیات بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد، گفت: این عملیات یکی از عملیات های استراتژیک کشور ما بود که توانست معادلات جنگ را تغییر دهد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی ضمن تاکید بر ترویج فرهنگ غنی دفاع مقدس و بهره گیری از دستاوردهای آن و الگوقرار دادن مقاومت در دفاع مقدس، افزود: تمامی دستگاه ها در برگزاری برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس به این موضوع توجه داشته باشند و از ظرفیت و بستر فضای مجازی و پورتال ادارات حداکثر استفاده را کنند.

سپس سرهنگ «حسین جعفرزاده» معاون فرهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی به تشریح دستورالعمل ابلاغی گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس پرداخت و افزود: به منظور هم افزایی و بهره مندی از حداکثر ظرفیت دستگاه‌ها در گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، دستورالعمل ابلاغی بومی سازی شده و به امضاء ریاست ستاد که به عهده استاندار رسیده است و درنهایت این دستورالعمل به کلیه دستگاه‌ها ابلاغ شد.

وی در ادامه با اشاره به روند کُند جمع آوری برنامه های پیشنهادی ادارات از نحوه عملکرد برخی دستگاه‌ها گلایه و تاکید کرد: دستگاه‌ها هرچه سریعتر برنامه های پیشنهادی چهلمین سالگرد دفاع مقدس خود را براساس فرمت ابلاغی به دبیرخانه ارسال کنند.

در ادامه جلسه «محمدتقی آریان» مدیر کل فرهنگی اجتماعی استانداری خراسان شمالی با اشاره به اهمیت گرامی‌داشت مناسبت های ملی دفاع مقدس، نحوه عملکرد دبیرخانه در این خصوص را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: مراتب پیگیری جهت ارسال برنامه های پیشنهادی ادارات از سوی استانداری نیز ابلاغ خواهد شد و باید تلاش کنیم امسال مراسمات گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس به خوبی برگزار شود.

سپس اعضای حاضر در جلسه نظرات خود را پیرامون موضوع مطروحه بیان کردند که مقرر شد دستگاه‌ها با مطالعه دقیق دستورالعمل و ابلاغیه های ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس، برنامه های پیشنهادی خود را براساس تقویم هفته های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برای دبیرخانه ارسال کنند و توصیه های ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص برنامه های پیشنهادی مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها