معاون سیاسی، امنیتی استاندار کرمان:

ابعاد مختلف زندگی شهید «حسین مرتضوی زاده» به جامعه معرفی شود

محمد صادق بصیری گفت: ابعاد مختلف زندگی شهید «حسین مرتضوی زاده»، شهید شاخص بسیج کارمندان در سطح کشور، با تولیدات فاخر به جامعه معرفی شود.
کد خبر: ۳۹۴۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳ - 30April 2020

به گزارش دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، «محمد صادق بصیری» معاون سیاسی، امنیتی استاندار کرمان در جلسه هماهنگی دومین یادواره شهدای دستگاه‌های اجرایی استان کرمان، گرامی‌داشت شهید «حسین مرتضوی زاده» اظهار داشت: با توجه به انتخاب شهید مرتضوی زاده به عنوان شهید شاخص بسیج کارمندان در سطح کشور، باید ابعاد مختلف زندگی این شهید با تولیدات فاخر به جامعه معرفی شود.

وی با اشاره به زندگی نامه شهید مرتضوی زاده مدیر کل وقت سیاسی و امنیتی استانداری کرمان تصریح کرد: در تهیه مستند و کتاب از زندگی نامه این شهید باید به گونه ای عمل شود که این شهید به عنوان الگوی کارمندان ادارات معرفی شود.

در ادامه این جلسه سرهنگ «جواد جلالی» رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه ثاراالله استان کرمان با اشاره به اینکه مردم از کارمندان ادارات خدمت بی منت و خالصانه را انتظار دارند اظهار داشت: 121 شهید کارمند در شهر کرمان و 500 شهید کارمند نیز در سطح استان داریم که شهید مرتضوی زاده به عنوان شهید شاخص بسیج کارمندان کشور در سال جاری انتخاب شده است.

سرهنگ جلالی با اشاره به مهمترین برنامه های دومین یادواره شهدای ادارات و دستگاه های اجرایی استان با محوریت گرامی‌داشت شهید حسین مرتضوی زاده تصریح کرد: تهیه مستند و کتاب از زندگی نامه این شهید، طراحی و اجرای تندیس و سردیس شهید مرتضوی زاده، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی و مسابقات فرهنگی و هنری با هدف اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، طراحی و چاپ تمبر یادبود یادواره شهدای کارمند استان و رونمایی از سند هویتی شهید مرتضوی زاده، تهیه اپلیکیشن و موشن گرافی از شهدای کارمند استان از مهمترین برنامه های این یادواره است.

به گزارش دفاع‎پرس، شهید «حسین مرتضوی زاده» در سال 1338 در خانواده ای مذهبی در شهرستان رفسنجان به دنیا آمد. وی که در تاسیس سپاه کرمان و جهاد سازندگی نقش موثری داشت از سال 1361 همکاری خود را با استانداری کرمان آغاز کرد و موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی نیز شد.

شهید مرتضوی زاده در عرصه خدمت به مردم مسئولیت های مختلفی از جمله مسئول اطلاعات سپاه کرمان، مدیر کل دفتر سیاسی و انتظامی استانداری کرمان، موسس هیئت گزینش استان کرمان، فعالیت های در جهاد کشاورزی و جهاد سازندگی را بر عهده داشته است.

وی در حال ماموریت و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی صحیفه زیبای زندگیش در سال 1371 حین انجام ماموریت در مسیر جاده سیرجان- بردسیر توسط اشرار منطقه با شعر زیبای شهادت به پایان رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار