پیام مشترک امام جمعه و استاندار کرمان به مناسبت هفته معلم:

معلم مشعل دار علم و دانش و پیام آور سعادت انسان‌ها است

در پیام مشترک امام جمعه و استاندار کرمان به مناسبت هفته معلم آمده است: معلم مشعل دار علم و دانش، پیام آور سعادت انسان ها، پرورش دهنده نسلی متعهد، خلاق، پویا، اندیشمند و آینده ساز و نوید بخش آینده‌ای روشن و پویا برای کشور است.
کد خبر: ۳۹۴۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶ - 30April 2020

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار کرمان به مناسبت فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم، پیام تبریک مشترکی صادر کردند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

سپاس ایزد متعال، اول معلم هستی را سزاست که ودیعه فکرت را به شاهکار آفرینش خویش ارزانی نمود و سرشت او را به زیور اندیشه آراست.

معلم مشعل دار علم و دانش، پیام آور سعادت انسان ها، پرورش دهنده نسلی متعهد، خلاق، پویا، اندیشمند و آینده ساز و نوید بخش آینده ای روشن و پویا برای کشور است، لذا قدردانی از تلاش های صادقانه، خالصانه و وصف ناپذیر معلمان ارزشمند برای آحاد جامعه ی اسلامی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

از این رو با کمال مسرت در هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم در سال 99، سال «جهش تولید» ضمن ادای احترام به ارواح پاک و طیبه شهدای والامقام به ویژه استاد شهید مرتضی مطهری و شهدای معلم استان، از جدیت و اهتمام تمامی فرهنگیان محترم و فرهیخته دیار فرهنگ پرورکریمان، این طلایه داران عرصه دانایی و علم و دانش در ایجـاد بستر مناسب تداوم امر تعلیم و تربیت فرزندان مستعد و علاقه مند استان با بهره گیری از تمامی امکانات و ظرفیت ها به ویژه در روزهای سخت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس، صمیمانه قدردانی نموده، سلامتی و توفیقات روزافزون همگان را در انجام این رسالت خطیر از درگاه خدای متعال خواستاریم و امیدواریم با همکاری و همراهی تمامی مسئولان استان و دستگاه های اجرایی، شاهد افزایش اثربخشی و کارایی نظام آموزشی استـان و درخشش دانش آموزان در عرصه های گوناگون علمی و فرهنگی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار