فرمانده انتظامی استان مازندران:

حمایت مردم در ایجاد امنیتی مطلوب رمز موفقیت نیروی انتظامی مازندران است

سردار «سیدمحمود میرفیضی» گفت: مردم استان مازندران در تمامی شرایط حامی ماموریت‌های نیروی انتظامی بودند و این یکی از رموز موفقیت این نیرو در ایجاد امنیتی مطلوب در استان است.
کد خبر: ۳۹۴۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۶ - 30April 2020

حمایت مردم در ایجاد امنیتی مطلوب رمز موفقیت نیروی انتظامی مازندران استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیدمحمود میرفیضی» فرمانده انتظامی استان مازندران امروز در مراسم معارفه فرمانده انتظامی قائمشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت با اشاره به پویش مردمی در عمل به فرامین مقام معظم رهبری اظهار داشت: در شرایط به وجود آمده مردم عزیزمان با اقدام و عمل جهادی خود نشان دادند که معیارشان تنها ولایت و ولایت‌مداری است و همواره گوش به فرمان و سرباز ولایت هستند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه دشمن با موج‌سواری و استفاده از ابزارهای رسانه ای و با ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان در صدد دو قطبی کردن جامعه است، تصریح کرد: اینکه ما در همه موضوعات افق روشنی را در پیش رو داریم و می‌توانیم مسیر را به خوبی تشخیص دهیم، برخورداری از چراغ ولایت است.

میرفیضی در ادامه امنیت را متعلق به همه آحاد جامعه بدون توجه به صلاحیت‌های سیاسی و تفاوت‌های دینی، زبانی، نژادی و قومی برشمرد و اظهار داشت: چتر امنیت باید بر تمام ملت گسترانده شود و تنها کسانی باید احساس ناامنی کنند که در صدد ناامنی یا ناهنجاری در جامعه هستند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه اگر امنیت نباشد، رفاه نخواهد بود و افراد نمی‌توانند در حوزه سرمایه گذاری هم ورود پیدا کنند، خاطرنشان کرد: امنیت به نوعی هم هدف هست و هم وسیله و پلیس نیز مهمترین نهاد نظارتی اجتماعی است که مسئول حفظ و پاسداری از امنیت است و بیشترین تماس را با مردم دارد.

وی توانایی پلیس را آبروی نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: وظایف پلیس در دو حوزه پلیس انسان نهاد یا انسان محور و جامعه محوری تعریف شده که در حوزه برون سازمانی، پلیس باید یار مهربان مردم باشد و در عین رافت باید به عنوان شمشیر برنده در مقابل زورگویان و ظالمان برای دفاع از مردم، مطالبه‌گر و امانتدار آنان باشد.

فرمانده انتظامی استان مازندران پاسخگویی را مهمترین مطالبه مردم از پلیس برشمرد و گفت: پلیس امروز، پلیس حاکمان نیست، بلکه پلیس مردمی متکی به دین است که با نفوذ کلام و استفاده از قوه عقلانیت توانسته موضوعات امنیتی را به موضوعات اجتماعی تبدیل کند.

وی با اشاره به نقش مردم در تولید امنیت اذعان داشت: امنیت یک موضوع چند وجهی است که یک وجه آن پلیس است و وجه دیگر آن مردم و نهادهای اجتماعی اند که در این راستا مهمترین نقش را مردم برعهده دارند.

میرفیضی همچنین خاطرنشان کرد: اگر در همه موضوعات مردم مشارکت داشته باشند قاعدتا آن چیزی که مد نظر دین اسلام، سخنان حضرت امام و مقام معظم رهبری است به وقوع می‌پیوندد و آن آسایش و رفاه مردم است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه افتخار پلیس جمهوری اسلامی این است که خادم بهترین مردم دنیا است، گفت: مردم استان مازندران در تمامی شرایط حامی ماموریت‌های نیروی انتظامی بودند و این یکی از رموز موفقیت این نیرو در ایجاد امنیتی مطلوب در استان است.

میرفیضی در پایان این مراسم با قدردانی از سرهنگ «محمدولی مرادی» فرمانده اسبق انتظامی قائمشهر، طی حکمی سرهنگ «مهدی خادمی» را به عنوان فرمانده انتظامی این شهرستان منصوب کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار