نماینده ولی فقیه در خوزستان:

همدلی و جهاد این روزهای مردم خوزستان یادآور دوران دفاع مقدس است

سید عبدالنبی موسوی فرد ضمن تقدیر از کمک‌های مؤمنانه مردم خوزستان گفت: این زحمات گسترده مردم من را به یاد هشت سال دفاع مقدس انداخت که اقشار مختلف مردم به همین شکل به دنبال حل مشکلات همدیگر بودند.
کد خبر: ۳۹۴۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲ - 30April 2020

همدلی و جهاد این روزهای مردم خوزستان مرا به یاد دوران دفاع مقدس انداخت

حجت‌الاسلام سید «عبدالنبی موسوی‌فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز ضمن تقدیر از کمک‌های مؤمنانه مردم خوزستان اظهار داشت: این زحمات گسترده مردم من را به یاد هشت سال دفاع مقدس انداخت که اقشار مختلف مردم به همین شکل به دنبال حل مشکلات همدیگر بودند.

وی افزود: در حالی که خیلی از کشورهای مدعی و غربی به شدیدترین چالش‌های اجتماعی و اقتصادی دچار شده‌اند و مردم برای مایحتاج اولیه به جان هم می‌افتند، مردم انقلابی ایران اسلامی صف کشیده‌اند که به فرمان رهبرشان لبیک بگویند و حواس‌شان به اقشار ضعیف تر باشد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: مردم ایران، ملت آزمون‎های بزرگ و عرصه های جهادی اند و بارها در طول عمر باعزت انقلاب این خصیصه را اثبات کردند و به نمایش گذاشتند.

موسوی‌فرد بیان کرد: فرق ما با دیگر کشورها این است که ما ملت عاشورایی امام حسین (ع) و پیرو ولایت هستیم که همیشه در بحران ها و چالش ها راه را پیدا کرده و مردمش را به آن سو هدایت کرده است.

امام جمعه اهواز افزود: فرهنگ بسیجی که نشات گرفته از جهاد و ایثار دوران دفاع مقدس است در تمام دانشگاه ها و مساجد و هیئت ها بیش از پیش حاکم شده است و شما هر نقطه از شهرها و روستاهای خوزستان که بروید، همین روحیه و همین کمک های مومنانه در حال انجام و توزیع است و این روحیه از برکات نظام جمهوری اسلامی است که در کالبد نسل های جوان ما ریشه دوانده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار