انصار الله یمن:

تصمیم آلمان علیه حزب الله دنباله‌روی کور از آمریکاست

جنبش انصار الله یمن تصمیم آلمان در تروریستی خواندن حزب الله را در راستای پروژه شیطانی و ویرانگر آمریکا در منطقه خواند.
کد خبر: ۳۹۴۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹ - 30April 2020

تصمیم آلمان علیه حزب الله دنباله‌روی کور از آمریکاستبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، جنبش انصار الله یمن امروز پنجشنبه اقدام آلمان در معرفی حزب‌الله لبنان به عنوان سازمان اصطلاحاً «تروریستی» را محکوم کرد.

دفتر سیاسی انصار الله در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما تصمیم آلمان در درج نام حزب الله در فهرست گروه‌های تروریستی این کشور را محکوم و رد می‌کنیم».

در این بیانیه آمده است: «تصمیم آلمان دنباله روی کورکورانه از آمریکا و رژیم صهیونیستی و در راستای پروژه شیطانی و ویرانگر آن‌ها در منطقه انجام شده است.»

دفتر سیاسی انصار الله گفت: «تصمیم آلمان، خواسته آمریکا و اسرائیل در عادی سازی با صهیونیست و قرار گرفتن در برابر ملت‌های آزاده و مخالف استکبار جهانی برآورده است».

جنبش انصار الله یمن تصریح کرد: «ما بر حمایت خود از برادران مجاهد حزب الله و جنبش‌های مقاومت اسلامی تاکید می‌کنیم و همبستگی کامل خود را با آن‌ها اعلام می‌داریم.»

انصار الله از همه ملت‌های عربی و اسلامی خواست تصمیم‌ها و اقدامات اتخاذ شده در حق حزب الله لبنان و جنبش‌های مقاومت اسلامی را رد کنند.

در پایان این بیانیه آمده است: «از ملت‌های عربی و اسلامی می‌خواهیم به مسئله فلسطین و قدس به عنوان اولویت اول و اصلی خود توجه کنند».

وزارت کشور آلمان امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که فعالیت‌های حزب‌الله در خاک این کشور اروپایی را ممنوع کرده است و آن را بعنوان یک «سازمان تروریستی» معرفی کرد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار