مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

پیامبر اعظم (ص) بزرگترین معلم تاریخ بشریت است

سردار عباس یوسفی گفت: پیامبر اعظم (ص) بزرگترین معلم بشریت است و قرآن کریم هم بزرگترین و بهترین درس برای تدریس انسانیت است.
کد خبر: ۳۹۴۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰ - 01May 2020

پیامبر اعظم (ص) بزرگترین معلم تاریخ بشریت است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس‌ از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس خوزستان امروز با برگزاری کلاس مجازی درس آشنایی با دفاع مقدس خطاب به نمایندگان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار داشت: امروز مصادف است با آغاز هفته گرامیداشت مقام معلم و وظیفه و رسالت ذاتی همه انسان ها این است که قدردان مقام و شان معلمان عزیز باشند.

وی افزود: اگر ده ها و صدها کتاب چاپ کنیم و یا فیلم بسازیم نمی توانیم گوشه ای از نقش بی بدیل جامعه فرهنگی در دوران دفاع مقدس را آنگونه که باید به نسل امروز و فردا نشان دهیم و یا منتقل کنیم.

سردار یوسفی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای فرهنگی گفت: پیامبر اعظم (ص) بزرگترین معلم بشریت است و قرآن کریم هم بزرگترین و بهترین درس برای تدریس انسانیت و انتقال و آموزش‌ها است که ارزش و مقام شامخ معلم را دوچندان می کند. معلم هایی که همیشه از پیامبر و قرآن در شیوه های تعلیم و تربیت شان الهام گرفته اند و آن را به نسل های متوالی انتقال داده اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس خوزستان افزود: وظیفه شما دانشجویان یک پله فراتر از دیگر اقشار است که بتوانید با شیوه های علمی و منطقی به نقش معلمان عزیز کشورمان در همه دوران ها و بحران ها به خصوص در ایام دفاع مقدس بپردازید و آنرا ثبت و ضبط کنید تا ما بتوانیم این محتوای غنی را به شکل های مختلف و در قالب زبان فرهنگ، هنر یا رسانه برای همیشه تاریخ نگه داریم و از آن بهره ببریم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار