مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد:

صدا و سیما در سال‌جاری نگاه ویژه‌تری به برنامه‌های حوزه دفاع مقدس دارد

«امیر رئوف» گفت: با توجه به اینکه امسال در چهلمین سالگرد دفاع مقدس قرار داریم، نگاه صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌های حوزه دفاع مقدس ویژه‌تر است.
کد خبر: ۳۹۴۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹ - 01May 2020

«امیر رئوف» مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یاسوج، اظهار داشت: همانطور که در فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید شده، دفاع مقدس یک گنجینه است و باید تلاش کنیم از این گنجینه در تمام برهه‌ها استفاده کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه سال 99 همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس است، افزود: امسال فرصت خوبی برای بازخوانی دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس است.

رئوف با بیان اینکه در مقابله با بیماری کرونا، تفکر جهادی و انقلابی دوران دفاع مقدس به مدد ما آمد، گفت: در طول چهل سال گذشته هرگاه از دستاوردهای دفاع مقدس استفاده کردیم برکات خوبی برای ما به همراه داشته است.

وی عنوان کرد: اقدامات صدا و سیما در خصوص دفاع مقدس معطوف به هفته دفاع مقدس و سوم خرداد نیست و بخشی از تعهد روزانه ما به پخش برنامه‌های دفاع مقدس اختصاص دارد.

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ما به صورت روزانه به مقوله ایثار و شهادت و بحث دفاع مقدس می‌پردازیم و نگاه ما در سالگرد دفاع مقدس، ویژه‌تر است. 

رئوف ابراز کرد: در هفته دفاع مقدس سال گذشته، 19 هزار و 194 دقیقه برنامه در حوزه‌های صدا، سیما و خبر تولید کردیم و به طور قطع امسال با توجه به قرار داشتن در چهلمین سالگرد دفاع مقدس، باید کارهای باکیفیت‌تری را انجام دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار