فرمانده سپاه استان کرمانشاه:

در دوران دفاع مقدس نیز شاهد چنین صحنه های همدلی در بین مردم بودیم

سردار بهمن ریحانی گفت: از ابتدای انقلاب، در دوران دفاع مقدس و تا همین امروز هموار شاهد صحنه‌های زیبای نوع دوستی و همدلی در بین مردم ایران اسلامی بوده و هستیم.
کد خبر: ۳۹۴۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷ - 01May 2020

در دوران دفاع مقدس نیز شاهد صحنه های همدلی در بین مردم بودیمبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه  امروز (جمعه) در مراسم رزمایش «کمک مومنانه» به همت سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) برگزار شد اظهار داشت: از ابتدای انقلاب، در دوران دفاع مقدس و تا همین امروز هموار شاهد صحنه‌های زیبای نوع دوستی و همدلی در بین مردم ایران اسلامی بوده و هستیم.

وی افزود: امروز در این شرایط ایجاد شده به دلیل شیوع بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی به حمد خدا تمام نهادها، مردم و خیران پای کار آمده‌اند تا به آنهایی که به دلیل این وضعیت کسب و کارهایشان آسیب دیده و زمین گیر شده‌اند، کمک کنند.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه ضمن تقدیر از تمام کسانی که به رزمایش کمک مومنانه و فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند، گفت: تمام ادارات با محوریت و توصیه‌های آیت الله علما در این امر خیر پای کار آمده‌اند.

سردار ریحانی همچنین از پشتیبانی‌های استاندار کرمانشاه و کمک‌های خیرین اتاق اصناف، اتاق صنعت و معدن، اتاق بازرگانی و… در جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی تشکر و قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: مرحله اول کمک‌های معیشتی حدود ۱۴ هزار بسته بود که قبل از ماه رمضا ن توزیع شد، در مرحله دوم ۱۵ هزار و ۴۰۰ بسته آماده شده که قیمت هر بسته حدود ۳۰۰ هزار تومان است.

به گفته فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه، بخش سوم این کمک مومنانه با کمک ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و گروه‌های جهادی و بسیجی در نیمه دوم ماه مبارک خواهد بود که بیش از ۲۸ هزار و ۵۰۰ بسته است.

سردار ریحانی با بیان اینکه بخشی از این کمک‌ها هم در روز عید فطر توزیع می‌شود، گفت: زیبایی کار این است که همه آحاد مردم بر اساس وسع و توانشان شرکت کرده، خیرین بزرگ هم به اندازه توان و وسعشان کمک کردند و همه پای کار بودند تا دل خانواده‌های محتاج را شاد کنند.

وی با اشاره به کمک ۳۰۰ نیروی جهادی و بسیجی در بسته بندی کمک‌ها کردند، بیان داشت: این رزمایش در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب شکل گرفته و این همدلی و مواسات مایه امیدواری دوستداران نظام و موجب ذلت و سرشکستگی برای آنهایی است که نمی‌توانند همدلی مردم ایران را ببینند و ناراحت و مأیوس می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها