مسئول بسیج دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد روز معلم را تبریک گفت

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی روز معلم را به جامعه فرهنگیان و اساتید استان تبریک گفت.
کد خبر: ۳۹۴۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴ - 01May 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، «سعادت صالحی‌نیا» مسئول بسیج دانش‌آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی روز معلم را به جامعه فرهنگیان و اساتید استان تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

روز معلم فرصتی مناسب است تا قدردان معلمانی باشیم که شکل‌گیری شخصیت خود را مرهون آنانیم و به راستی معلمان، معماران آینده جامعه‌اند.

این روز نه تنها یادآور شکوه و عظمت زنان و مردان پاکباخته‌ای است که در طول تاریخ در عرصه تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته‌اند بلکه یادآور دانش آموختگان رشد یافته در مکتب معرفتی کلاس‌های مدرسه است که با ایثار و از جان گذشتگی و شهادت خود بزرگ‌ترین درس را به همه ما دادند.

روز معلم امسال از سال‌های قبل متفاوت‌تر است؛ زیرا معلمانی که هر ساله در چنین روزی، ایمان را بر لوح جان و ضمیر‌های پاک دانش‌آموزان در کلاس‌های حقیقی حک می‌کردند به سبب شرایط ویژه‌ای که بیماری کرونا در کشور به وجود آورده است از کلاس‌های درس به دور مانده‌اند ولی همچنان با روش‌های مختلفی در حال رساندن ندای فطرت به گوش دانش‌آموزان هستند.

اخلاق و معرفتی که در روح هر معلمی ریشه دارد گواه نگرانی و دغدغه این عزیزان برای دانش‌آموزانی است که به دور از درس و مدرسه در قرنطینه به سر می‌برند.

به نوبه خود و به نمایندگی از همه همکارانم در سازمان بسیج دانش‌آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامی‌داشت سالروز شهادت استاد مطهری، روز معلم را به باغبانان صبور علم و دانش به‌ویژه معلمان دلسوز استان کهگیلویه و بویراحمد و به‌خصوص معلمان زحمتکش عشایری و مناطق محروم تبریک عرض می‌کنم و برای آنان و خانواده‌هایشان آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها