مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق (ع)بوشهر:

آموزش و تربیت از زیرساخت‌های مهم جهش تولید است

حجت‌الاسلام «عبدالکریم اعلمی نژاد» گفت: آموزش و تربیت صحیح و سالم از زیرساخت‌های مهم جهش تولید به شمار می‌رود و معلمان ذخایر ارزنده‌ای برای پرورش و تربیت فرزندان این مرز و بوم هستند.
کد خبر: ۳۹۴۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷ - 01May 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «عبدالکریم اعلمی نژاد» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق (ع)استان بوشهر روز جمعه ضمن گرامیداشت 12 اردیبهشت روز معلم اظهار داشت: دانش‌آموزان به پاس قدردانی از زحمت معلمان خود را مدیون این افراد زحمت کش جامعه می‌دانند.

وی گفت: آموزش و تربیت صحیح و سالم از زیرساخت‌های مهم جهش تولید به شمار می‌رود و معلمان ذخایر ارزنده‌ای برای پرورش و تربیت فرزندان این مرز و بوم هستند.

وی با اشاره به فعالیت‌های سیاسی شهید مطهری افزود: شهید مطهری در فعالیت‌های سیاسی در کنار امام خمینی (ره) بود، طوریکه می‌توان سازماندهی قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ در تهران و هماهنگی آن با سید روح الله خمینی را مرهون تلاش‌های او و یارانش دانست.

اعلمی نژاد ادامه داد: روز ۱۲ اردیبهشت به یاد شهید محقق مرتضی مطهری روز معلم نامیده می‌شود و از جمله آثار مهم شهید مطهری کتاب داستان راستان، خانواده و اخلاق جنسی، فطرت و تربیت هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درتیپ پیاده  امام صادق (ع) استان بوشهر بیان اضافه کرد: از جمله دغدغه های شهید مرتضی مطهری نیز عقب ماندگی جوامع مسلمان بود که سال ها او را به خود مشغول کرد او معتقد بود یکی از عوامل انحطاط مسلمانان فهم غلط آنها از دین است .

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار