اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه در شهرستان بهمئی

رزمایش کمک‌های مومنانه با توزیع شش هزار بسته معیشتی در شهرستان بهمئی آغاز شد.
کد خبر: ۳۹۴۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۸ - 01May 2020

به گزارش دفاع‌پرس از کهگیلویه و بویراحمد، رزمایش کمک‌های مومنانه عصر امروز با توزیع شش هزار بسته معیشتی در شهرستان بهمئی آغاز شد.

حجت‌الاسلام «سید محمد یوسف افروغی» امام جمعه شهر لیکک در این آیین با اشاره به اقدامات انجام شده به منظور کمک به نیازمندان از سوی نهاد‌های مردمی در این شهرستان، اظهار داشت: این طرح با مشارکت پایگاه‌های بسیج در نقاط مختلف شهرستان بهمئی و برای آسیب‌دیدگان از کرونا تا پایان ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

سرهنگ «باقر پسنده» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی هم در این آیین با اشاره به اینکه در مرحله اول رزمایش کمک‌های مومنانه در این شهرستان ۵۰۰ بسته معیشتی بین اقشار آسیب‌پذیر این شهرستان توزیع شد، گفت: از آغاز اجرای این طرح با شناسایی نیازمندان با حفظ کرامت انسانی اقلام جمع‌آوری شده بین آنان توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی افزود: شناسایی افراد واجد شرایطِ دریافت بسته‌ها توسط پایگاه‌های مقاومت، هیات امنای مساجد و معتمدان انجام شده است.

وی ارزش بسته‌های معیشتی را چهار میلیون ریال اعلام کرد و ادامه داد: تا نیمه اول ماه مبارک رمضان شش هزار بسته معیشتی کمک‌های مومنانه بین اقشار آسیب پذیر و نیازمند شهرستان بهمئی توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها