پیام مدیرکل حفظ آثار مازندران به مناسبت هفته معلم؛

معلمان زلال دانایی و الفبای معارف والای انسانی را در دل‌ها زنده کردند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت سالروز شهادت علامه شهید «مرتضی مطهری» بزرگداشت روز و هفته معلم پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۳۹۴۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸ - 02May 2020

معلمان زلال دانایی و الفبای معارف والای انسانی را در دل‌ها زنده کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت سالروز شهادت علامه شهید «مرتضی مطهری» بزرگداشت روز و هفته معلم پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

12 اردیبهشت یادآور بزرگداشت مقام شامخ انسان‌هایی است که با عشق و ایثار، درس محبت، صفا و صمیمت را در جان فرزندان این کشور تزریق کردند.

همان انسان‌های راستین و پاک‌نهادی که با شور و نشاط، شرافت و کرامت انسانی بهترین و زیباترین درس‌های زندگی را به ما آموختند و چشمان‌مان را به دنیایی بزرگتر گشودند.

معلمانی که در سنگر علم و دانش، زلال دانایی را در وجود بشر ریخته و الفبای معارف والای انسانی را در دل‌ها زنده کردند.

هفته معلم که با شهادت علامه شهید «مرتضی مطهری» آغاز می‌شود، بهانه ای است برای تجلیل از مقام والای انسان‌های وارسته که عاشقانه آموزه‌های دین را بر لوح دل سربازان نواندیش سنگر الهی نقش می‌زنند و اندیشه‌های ناب و اصیل اسلامی را در محیطی که خدامحوری حاکم است برای رسیدن به کمالات معنوی و علمی به نسل‌های جوامع بشری تعلیم می‌دهند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید «مرتضی مطهری» و معلمان شهید استان مازندران، از زحمات و تلاش معلمان عزیزی که برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل‌های جامعه تلاش می‌کنند و در شرایط کنونی نیز که کشور در مرحله بحرانی مبارزه با ویروس منحوس کووید19 (کرونا) قرار دارد با تلاش بی‌منت خود سنگر علم را رها نکرده و به شیوه مجازی به نشر دانش می‌پردازند، تقدیر و تشکر دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار