توصیه‌های پلیس امنیت اقتصادی به سرمایه‌گذاران تازه‌وارد در بازار بورس

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا ضمن تأکید به سرمایه‌گذاران تازه وارد در بازار بورس گفت: تا حد امکان از سرمایه‌گذاری با سرمایه مالی زندگی خودداری کرده و به شایعات، تبلیغات و هیاهوی فضای مجازی توجه نکنند و به کارشناسان و نهاد‌های تخصصی مراجعه کنند.
کد خبر: ۳۹۴۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱ - 02May 2020

توصیه‌های پلیس امنیت اقتصادی به سرمایه گذاران تازه وارد در بازار بورسبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‎پرس، سردار «محمدرضا مقیمی» رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره به استقبال بی‌سابقه مردم از بازار بورس اظهار داشت: بازار بورس در هفته‌های گذشته روز‌های طلایی را سپری کرده و رشد قابل توجه شاخص بورس در روز‌های اخیر باعث شد تا افرادی که تاکنون فقط اسم بورس را شنیده بودند و هیچ شناختی از آن نداشتند، با سرمایه اندک وارد این بازار شوند.

وی افزود: باید در نظر داشت بی اطلاعی تازه واردان از نحوه خرید و فروش سهام در بورس می‌تواند چالش‌برانگیز باشد و در صورت عدم توجه به خیلی از موارد، افراد را با تهدیداتی مواجه کند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا ادامه داد: در این راه بایستی افراد علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری با کارشناسان اقتصادی در حوزه سرمایه و بورس مشورت کرده تا با سرمایه‌گذاری صحیح ریسک سرمایه‌گذاری را به حداقل برسانند.

وی همچنین در راستای صیانت از بروز معضلات اقتصادی و آسیب‌های مربوطه به افراد تازه‌وارد سرمایه‌گذار در بورس توصیه کرد: بازار سرمایه نیاز به صبر دارد و هموطنانی که سرمایه‌گذاری می‌کنند، باید در نظر داشته باشند که این نوع از بازار بلندمدت بوده و نباید هیجانی عمل کنند و با سرمایه‌های غیرلازم خود وارد بورس شوند، تا حد امکان از سرمایه‌گذاری با سرمایه مالی زندگی خودداری کرده و به شایعات، تبلیغات و هیاهوی فضای مجازی توجه نکنند و به کارشناسان و نهاد‌های تخصصی مراجعه کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با توجه به مأموریت‌های این پلیس، مبنی بر پیش‌بینی و پیشگیری از جرایم اقتصادی و جلوگیری از تهدیدات و آسیب‌های اقتصادی به عموم هموطنان که به سرمایه‌گذاری در بورس روی آورده‌اند، هشدار داد که با آموزش و تخصص کافی در این راه قدم برداشته و با شناخت ناکافی به جای سودآوری، اصل سرمایه خود را از دست ندهند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار