معاون سیاسی - امنیتی استاندار کردستان:

یاد و خاطره رزمندگان دوران دفاع مقدس نباید به فراموشی سپردە شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: نباید دوران سرنوشت‌ساز و حماسی دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود، چرا که فرزندان این ملت در آن ایام با هرچه در توان داشتند از کشور و انقلاب دفاع کردند.
کد خبر: ۳۹۴۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸ - 02May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، «حسین خوش‌اقبال» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان امروز در اولین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس که با محوریت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و سوم خرداد حماسه آزاد سازی خرمشهر در استانداری کردستان برگزار شد اظهار داشت: شهدا و ایثارگران در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با نثار جان و مال خود در راه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی با همه توان در کنار امام و انقلاب بودند و امروز به برکت این ایثار و از خودگذشتگی آنها شاهد هستیم که ایران به عنوان کشوری مقتدر در عرصه منطقه و بین الملل شناخته می شود.

وی خاطرنشان کرد: دنیا امروز بر توان نیروهای مسلح ما حساب باز کرده و این نیروها برای دفاع از میهن اسلامی آماده جانفشانی هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان افزود: خودکفایی، شکوفایی و توسعه و پیشرفت این ملت امروز به واسطه دفاع جانانه در جنگ تحمیلی حاصل شده است.

خوش‌اقبال خاطر‌نشان کرد: امسال کمی متفاوت تر از سالهای گذشته است چرا که امروز شاهد هستیم که افراد در خط مقابله با کرونا با تفکر بسیجی و روحیه جهادی تا دیروز در دفاع از کشور در کنار نیروهای مسلح بودند و امروز همه همراه با نیروهای مسلح در کنار آنها هستند.

وی یادآور شد: سرمایه اصلی امام(ره) در انقلابش مردم بودند، سرمایه اصلی امام در پیروزی هشت ساله دفاع مقدس مردم بود و امروز هم همین مردم نخواهند گذاشت که یاد و خاطره‌ی رزمندگان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس از خاطره‌ها فراموش شود.

این مسئول با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم برای برگزاری باشکوه هفته دفاع مقدس باید به نحو مطلوب انجام شود، اضافه کرد: ما هر چه داریم به لطف ایثار و فداکاری رزمندگان است و باید هر چه در توان داریم برای زنده نگاه داشتن یاد و خا طره شهدا و دوران دفاع مقدس به کار بگیریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان متذکر شد: نباید گذاشت که دوران سرنوشت ساز و حماسی دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود، چرا که فرزندان این ملت در آن ایام با هرچه در توان داشتند از کشور و انقلاب دفاع کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها