در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار اردبیل مطرح شد؛

بهره‌برداری از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اردبیل در آینده نزدیک

در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل برنامه‌های چهل سالگی دفاع مقدس و میزان پیشرفت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۳۹۴۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵ - 02May 2020

مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد/اعلام برنامه های چهل سالگی دفاع مقدس در اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل بعد از ظهر امروز (شنبه) به ریاست «اکبر بهنامجو» استاندار اردبیل در محل سالن شیخ صفی استانداری اردبیل برگزار شد.

در ابتدای این جلسه «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل ضمن گرامیداشت سال جهش تولید و چهلمین سالگرد دفاع مقدس، به مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در طول سال اشاره کرد و گفت: بیش از 250 عنوان برنامه برای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سطح استان پیش‌بینی شده که جمع آوری و ثبت و ضبط خاطرات رزمندگان استان، یادواره امیران و سرداران و 3400 شهید استان، هنرواره حبیب و ... از اهم این برنامه‌ها می‌باشد.

واحد با اشاره به اینکه 74 شهید گمنام در 33 نقطه در استان اردبیل دفن شده‌اند خواستار تخصیص اعتبارات لازم برای اتمام حرم‌ها شد.

واحد افزود: در صورت تحقق قول‌های مساعد استاندار در تخصیص اعتبار ویژه به تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، این مجموعه فرهنگی تا هفته دفاع مقدس سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

 در ادامه «اکبر بهنامجو» استاندار اردبیل گفت: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در اسرع وقت برآورد کارشناسی خود را از مقدار بودجه لازم برای تکمیل حرم‌های شهدای گمنام استان و نیز مقدار اعتبار لازم برای تکمیل و تجهیز مرکز فرهنگی و نیز برای پیش برد و انجام طرح‌های فرهنگی خود به عمل آورده و به استانداری ارائه دهد تا استانداری در اسرع وقت به تخصیص اعتبارات لازم اقدام کند.

در این جلسه سردار سرتیپ دوم پاسدار «جلیل بابازاده قانع» فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان نیز طی سخنانی خواستار توجه بیش از پیش مسئولان به مسائل مختلف حوزه ایثار و شهادت شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار