مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

حرم شهدای گمنام «مرادلو» احداث می‌شود

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌ها دفاع مقدس استان اردبیل در جلسه هیأت امنای شهدای گمنام بخش مرادلو گفت: حرم 2 شهید گمنام مرادلوی مشگین شهر به‌زودی احداث می‌شود.
کد خبر: ۳۹۴۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸ - 02May 2020

حرم شهدای گمنام «مرادلو»احداث می شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، جلسه هیأت امنای شهدای گمنام بخش مرادلوی مشگین شهر قبل از ظهر امروز در محل بخشداری مرادلو برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل ضمن گرامیداشت هفته کارگر و معلم و شهدای کارگر و فرهنگی، کار برای شهدا را تلاشی به دور از تمامی حزب و جناح‌های سیاسی و وظیفه‌ای شرعی و قانونی دانست و بر آن تأکید کرد.

واحد با بیان اینکه هیأت امنای شهدای گمنام بایستی پیگیر تخصیص اعتبار و نیز احداث و تکمیل حرم‌ها باشند، افزود: «ما هم در اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان از طریق استانداری و سازمان برنامه و بودجه پیگیر تخصیص اعتبارات لازم برای احداث حرم‌ها هستیم.»

واحد افزود: مسئولان محلی و اعضای محترم هیأت امناء بایستی از توان و ظرفیت خیرین منطقه هم بهره لازم را ببرند.

«محمد اژدری» بخشدار مرادلو در این جلسه با اشاره به اینکه طرح حرم شهدای گمنام مرادلو بایستی سازگار با شرایط اقلیمی و فرهنگی منطقه تطابق داشته باشد، از آمادگی شهرداری و سپاه منطقه و دیگر ادارات و نهادها در احداث حرم ها خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار