فرمانده مرزبانی خراسان‌جنوبی خبر داد؛

لبیک مرزبانی خراسان‌جنوبی به فرمایشات رهبری/ توزیع ۸۵۰ بسته معیشتی بین مرزنشینان

سردار «علی‌اصغر مسروری» گفت: پس از تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر کمک مؤمنانه طی دو مرحله از اجرای این طرح ۸۵۰ بسته معیشتی و بهداشتی در بین مرزنشینان کم برخوردار استان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۳۹۴۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷ - 02May 2020

لبیک مرزبانی خراسان‌جنوبی به فرمایشات رهبری/ توزیع ۸۵۰ بسته معیشتی بین مرزنشینانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سردار «علی‌اصغر مسروری» فرمانده مرزبانی خراسان‌جنوبی در حاشیه دومین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه، اظهار داشت: در مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه همزمان با ۱۶ شعبان ۳۵۰ بسته معیشتی در بین مرزنشینان خراسان‌جنوبی توزیع شد.

وی با بیان اینکه تا پایان ماه مبارک رمضان دو مرحله دیگر رزمایش مواسات و توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق محروم مرزی استان برگزار می‌شود، بیان داشت: در قالب مرحله دوم رزمایش مواسات ۵۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی در بین مرزنشینان کم‌برخوردار استان توزیع می‌شود.

 فرمانده مرزبانی خراسان‌جنوبی عنوان کرد: ارزش هر بسته معیشتی ۲۰۰ هزار تومان است که این بسته‌ها شامل برنج، روغن، کنسرو ماهی، خرما، ماکارونی و مواد بهداشتی است و هزینه این بسته‌ها با همکاری و همراهی مرکز نیکوکاری رسانه‌یاران، بسیج رسانه، گمرکات و خیران استان جمع‌آوری شده است.

مسروری خاطرنشان کرد: به برکت آماده‌سازی بسته‌ها معیشتی برای نیازمندان و این اقدام خداپسندانه با لطف و توجه فرماندهی انتظامی کشور تعداد قابل توجهی ناوگان خودرویی به مجموعه مرزبانی استان اختصاص یافت.

وی با تأکید بر اینکه مرزبانان و نیروهای مسلح جان برکف استان و مطیع اوامر مقام معظم رهبری آماده دفاع از مرزهای کشور هستند، تبیین کرد: در سال‌های اخیر با اقدامات بسیار خوب انجام شده و به‌کارگیری تجهیزات فنی و آمادگی نیروها، هیچ مشکل امنیتی در مرزهای استان نداشته‌ایم.

فرمانده مرزبانی خراسان‌جنوبی عنوان کرد: مرمت و بازسازی و تأمین امکانات مورد نیاز در مرز و مسائلی که در موضوع انسداد مرزهای استان به مرزبانان کمک می‌کند باید مورد توجه ویژه قرار گیرد که خوشبختانه این مهم در وزارت کشور، استانداری و مجموعه ناجا در حال پیگیری است.

مسروری با اعلام اینکه در حال حاضر شرایط مرزها از نظر آب، دامداری و کشاورزی نسبتا خوب است؛ اما از منابع مرز باید برای توسعه مرز استفاده کرد، بیان داشت: به‌عنوان سربازی از مجموعه مرزبانی استان خراسان‌جنوبی به مردم اطمینان خاطر می‌دهم که هیچ دغدغه‌ای در خصوص امنیت نداشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها