‌بختیاری در جمع خبرنگاران خبر داد؛

راه‌اندازی ۹۵۵ آشپزخانه اطعام مهدوی در کشور/ توزیع ۱ میلیون پرس غذای گرم در سراسر کشور

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه برنامه ریزی ما راه‌اندازی ۳۱۳ آشپزخانه مهدوی در کشور بود، گفت: با همکاری همه خیریه‌ها، نهاد‌ها، سازمان‌ها و مراکز نظامی هم‌اکنون ۹۵۵ آشپزخانه در حال فعالیت است و ۱۵ هزار و ۶۰۰ نیروی انسانی با این آشپزخانه‌ها همکاری می‌کنند.
کد خبر: ۳۹۴۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹ - 02May 2020

راه‌اندازی ۹۵۵ آشپزخانه اطعام مهدوی در کشور/ توزیع یک میلیون پرس غذای گرم در سراسر کشوربه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در حاشیه راه‌اندازی آشپزخانه مهدوی قرارگاه سازندگی خاتم انبیاء در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از برنامه‌های کمیته امداد جهت حضور خیریه‌ها، دانشگاه‌ها، نهادها و دستگاه‌ها در کنار کمیته امداد راه‌اندازی آشپزخانه‌های اطعام مهدوی است، اظهار داشت: از قبل از ماه مبارک رمضان ۳۱۳ آشزخانه اطعام مهدوی در سراسر کشور راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) و کمیته امداد روزانه ۹ هزار غذا پخت می‌شود که سه هزار پرس غذا در استان البرز و مابقی بین نیازمندان تهرانی توزیع خواهد شد.

بختیاری با اشاره به اینکه برنامه ریزی ما راه‌اندازی ۳۱۳ آشپزخانه مهدوی در کشور بود، گفت: با همکاری همه خیریه‌ها، نهاد‌ها، سازمان‌ها و مراکز نظامی هم‌اکنون ۹۵۵ آشپزخانه در حال فعالیت است و ۱۵ هزار و ۶۰۰ نیروی انسانی با این آشپزخانه‌ها همکاری می‌کنند.‌

رئیس کمیته امداد اضافه کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون یک میلیون پرس غذای گرم بین نیازمندان و مددجویان کمیته امداد توزیع شده است.

وی با اشاره به کمک‌های بنیاد مستضعفان به کمیته امداد گفت: بنیاد مستضعفان تا کنون ۱۹۰ میلیارد تومان برای مقابله با کرونا به کمیته امداد کمک کرده است؛ همچنین ستاد اجرای فرمان امام (ره) تا کنون ۲۵ هزار بسته بهداشتی و ۱۵ میلیارد تومان برای کمک به نیازمندان و مددجویان در اختیار کمیته امداد گذاشته است.

بختیاری در خصوص وام ۱۰ میلیون تومانی که بنیاد مستضعفان در اختیار کمیته امداد قرار داده است، گفت: این مبلغ به مددجویانی تعلق می‌گیرد که یکی از اعضای خانواده آن‌ها به دلیل کرونا فوت کرده باشد؛ این ۱۰ میلیون تومان بلاعوض است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار