در وصیتنامه شهید «مراد ابدالی» آمده است؛

خدا منت نهاده به فرزندان شما مقام والای شهادت را لقب داده است

در فرازی از وصیتنامه شهید «مراد ابدالی» آمده است: از اینکه خداوند به شما منت نهاده و فرزندانتان جهت پشتیبانی از اسلام به جبهه های نبرد حق علیه باطل فرستاده اید شاد باشید.
کد خبر: ۳۹۴۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳ - 02May 2020

خدا بر شما منت نهاده که به فرزندان شما مقام والای شهادت را لقب داده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «مراد ابدالی» دوم خرداد ۱۳۳۴، در روستای گاوکش از توابع شهرستان دلفان به دنیا آمد. پدرش بگمراد و مادرش فرصت نام داشت. تا اول راهنمایی درس خواند. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. دوازدهم مهر ۱۳۶۱، در کوشک بر اثر اصابت گلوله به پهلو، شهید شد. مزار او در روستای گاوکش علیا تابعه شهرستان زادگاهش واقع است.

وصیت نامه شهید

بسم الله الرحمن الرحيم

هرگز مپندارید آنهایی که در راه خدا شهید شدند مرده‌اند. بلکه آنها زنده هستند و نزد پروردگار روزی دریافت می‌کنند. همه از خداییم و به سوی او باز می گردیم

خدایا از سر گناهانی که مرتکب شده‌ام و از سر خطایی که انجام داده‌ام درگذر. خدایا با یاد تو به سوی تو تقرب می‌جویم و تو را سوی تو شفیع می آورم. خدایا به لطف خودت مرا به جوار قربت نزدیک ساز.

خدایا توفیق عطا کن که شکر تو را به جا بیاورم. خدایا من را به یاد ذکر خویش انداز. خدایا با آن حالت که یک نفر فروتن به خاک افتاده از تو در اخواست می کنم که از من در گذری و مرا مشمول رحمت خود کنی.

 خدایا روش سؤال من چون درخواست کسی است که از فقر کارد را به استخوانش رسانده باشند و مسأله سؤال من آن کس است که در سختی‌ها طاقت فرساست. خدایا مهرت غالب و قدرتت جاری است.

با این وضع فرار از حوزه فرمانرایی‌ات میسر نخواهد بود؛ بنابراین جز تو کسی را ندارم که گناهان مرا ببخشد کارهای ناستوده ام را پوشیده دار و اندکی از عمل زشت مرا به زیبایی مبدل کن خدایا گناهانی که پرده عصمت را میدرد و لشکریان عقوبت و عذاب را بر آدمی فرو می ریزد نعمتها را دگرگون می سازد و دعا را محبوس می دارد و بدی را نازل می کند.

و امید را قطع می کند برما ببخشایید. مادر مرا حلال کن چون قصد دارم در حمله شرکت نمایم اگرچه شش ماه هم طول بکشد نگران نباشی مادر خوشحال باش که فرزندت در این زمان به رهبری امام بزرگوار این نائب بر حق حجت بن الحسن العسکری در جبهه عليه كفار می‌جنگد و دعا کن که خبر شهادت مرا بشنوی تا در دنیا و آخرت سرافراز بمانی. از اینکه خداوند به شما منت نهاده و فرزندان خود را جهت پشتیبانی از اسلام به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل فرستاده‌اید شاد باشید. اگر نظر لطف خداوند شامل حال گردید و در راه اسلام شهید شدم برای من گریه نکنید و صبور باشید و همچنان که فرزندان شما مرگ سرخ را انتخاب کرده اند شما نیز برادران و پدران و مادران و خواهران شهدا صبر سرخ را برگزینید و کیست که نداند کار شما سخت و دشوارتر از کاری است که فرزندان شما با مرگ كردند و با تمام وجودم از همه میخواهم که تقوای خدا را در هر حال فراموش نکنند و این قدرت معنوی و خدادادی را حفظ کنید باشد که خداوند با ما متقین است.

و السلام عليكم و رحمة الله وبركاته

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها