عضو مجلس خبرگان رهبری:

دشمنان از راه‌های مختلف به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند

حجت‌الاسلام «محمد حاج ابوالقاسم» با اشاره به برنامه‌های دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمنان برای ضربه و آسیب واردکردن به انقلاب از زمینه‌های مختلف استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۳۹۴۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۱ - 02May 2020

دشمنان از راه‌های مختلف به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد حاج‌ابوالقاسم» امروز در مراسم ترتیل‌خوانی قرآن کریم که در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار داشت: قوم ثمود مستکبران و مرفهان بی‌درد بودند که کاخ و زندگی تشریفاتی داشتند و حتی مستضعفانی را که به پیامبر (ص) روی آورده بودند نیز تمسخر می‌کردند و درنهایت گرفتار عذاب شدند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برنامه‌های دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمنان برای ضربه و آسیب واردکردن از زمینه‌های مختلف استفاده می‌کنند.

استاد حوزه علمیه عنوان کرد: انسان باید همه فکر و توجه خود را به همه عرصه‌ها داشته باشد و در جنگ‌های فرهنگی، اقتصادی، نفوذ و ... نیز حدس بزنیم دشمن چه برنامه‌ای دارد.

مفسر قرآن کریم تصریح کرد: قوم حضرت هود (ع) به نام قوم عاد گرفتار مفاسد فرهنگی بودند و پیروی از سنت‌های نیاکان و گذشتگان را لازم می‌دانستند و حاضر نبودند از سنت‌های گذشتگان دست بکشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه خداوند در سوره اعراف به شرح‌حال اقوام مختلف پرداخته است، تصریح کرد: در این سوره که حدود ۳۰ آیه دارد مشخص خواهد شد که دشمن مقاصد مختلفی دارد و مسلمانان باید در جبهه‌های متعددی با آن‌ها مبارزه کنند.

استاد حوزه علمیه بیان کرد: زمانی می‌بینیم که دشمن مقابله ما ایستادگی نکرده، اما غافلیم که همین دشمن از سیستم اقتصادی وارد می‌شود، به‌وسیله برخی از نظام‌های اقتصادی در حال ضربه زدن است و یا زمانی از جبهه فرهنگی حمله می‌کند و به‌وسیله فیلم و سریال‌ها به ما ضربه خواهد زد.

مفسر قرآن کریم با تأکید بر اینکه برای پیروزی در جبهه‌های مقاومت باید به تمام برنامه‌های شوم دشمن توجه داشته باشیم، گفت: امیرالمؤمنین (ع) همیشه برابر دشمن هوشیار بودند و هرگز غافل‌گیر نشدند، ایشان در حدیثی می‌فرمایند فردی که از دشمن غفلت کند، حیله‌های دشمن او را بیدار خواهد ساخت.

حاج ابوالقاسم خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند باید متوجه باشید و دشمنانتان را بشناسید تا دشمن را دفع کنید، مقام معظم رهبری فرمودند باید در هر دوره‌ای بفهمیم دشمنی دشمن چگونه است و نقشه دشمن را متوجه شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار