عضو دفتر سیاسی حماس:

مبارزه با الحاق کرانه باختری به اراضی اشغالی جزء اولویت‌های ما است

«حسام بدران» گفت: مبارزه با پروژه صهیونیست‌ها برای الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی جزء اولویت‌های این جنبش به شمار می‌رود.
کد خبر: ۳۹۴۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱ - 03May 2020

مبارزه با الحاق کرانه باختری به اراضی اشغالی جزء اولویتهای ما استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از سایت جنبش حماس، «حسام بدران» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس اظهار داشت: مقابله با پروژه صهیونیست‌ها برای الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی جزء اولویت‌های جنبش حماس به‌شمار می‌رود.

وی به تلاش رژیم صهیونیستی برای الحاق بخش‌های از کرانه باختری به اراضی اشغالی تحت حمایت آمریکا اشاره کرد و گفت: هنوز چالش‌های زیادی در مسیر مسئله فلسطین وجود دارد و باید در برابر این پروژه صهیونیست‌ها ایستاد؛ این مسئله اولویت حماس و تمام فلسطینی‌ها به‌شمار می‌رود.

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس ادامه داد: جنبش حماس با اهتمام بسیار زیاد، اقدامات اخیر از سوی برخی گروه‌های فلسطینی برای تقویت روند آشتی ملی فلسطین و اتحاد این ملت را دنبال می‌کند.

بدران خاطرنشان کرد: حماس با هرگونه اقدامی که در راستای تحقق منافع ملت فلسطین و تقویت مقاومت در برابر اشغالگران صهیونیست باشد، موافق است.

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار