سرهنگ عطاءاللهی خبر داد؛

دستگیری اعضای ۵ باند کلاهبرداری در مترو تهران

رئیس پلیس مترو تهران بزرگ گفت: در چند ماه گذشته پنج تیمِ دو تا سه نفره که در پوشش دستفروشی اقدام به کلاهبرداری می‌کردند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۳۹۴۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲ - 03May 2020

تاکنون نیرو‌های پلیس مترو به کرونا مبتلا نشده‌اندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سرهنگ «سعید عطاءاللهی» رئیس پلیس مترو تهران بزرگ صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: پس از ورود کرونا به کشور، ایستگاه مترو با افت جمعیتی روبه‌رو شد و لذا نسبت به گذشته، خیلی از جرایم کاهش داشته است.

وی در خصوص اینکه گفته شده چندین مأمور پلیس مترو به بیماری کرونا دچار شدند، گفت: اینگونه نبوده و تاکنون هیچ‌کدام از مأموران پلیس مترو به ویروس کرونا مبتلا نشده‌اند.

سرهنگ عطاءاللهی با بیان اینکه افرادی هستند که در پوشش‌های مختلف اقدام به ایجاد ناامنی در ایستگاه‌های مترو می‌کنند، افزود: پلیس با حضور فعال و اشراف اطلاعاتی در ایستگاه‌های مترو، اجازه نمی‌دهد که امنیت مردم به خطر بیفتد.

رئیس پلیس مترو تهران بزرگ عنوان کرد: مأموران پلیس به‌صورت‌های محسوس و نامحسوس در داخل واگن‌های مترو حضوری فعال دارند و بیش از ۲۸۰ کیلومتر خطوط ریلی داریم که امنیت آن توسط پلیس تأمین می‌شود.

وی با اشاره به جرایمی ازجمله مواد مخدر، سرقت‌های خرد، جیب‌بری، نزاع و درگیری گفت: با اشراف اطلاعاتی پلیس، بیشتر مجرمین در حین ارتکاب جرم دستگیر می‌شوند.

سرهنگ عطاءاللهی خاطرنشان کرد: در چند ماه گذشته پنج تیمِ دو تا سه نفره که در پوشش دستفروشی اقدام به کلاهبرداری می‌کردند، دستگیر شدند.

رئیس پلیس مترو تهران بزرگ در خصوص جیب‌بری در مترو هم بیان کرد: مجرمان زمانی اقدام به این کار می‌کنند که مترو شلوغ باشد. ما چندی پیش مجرمی را دستگیر کردیم که در مدت چند دقیقه، از پنج نفر جیب‌بری کرده بود.

وی اظهار داشت: از مهرماه ۹۸ تاکنون ۱۵۷ سارق و جیب‌بر حین ارتکاب جرم دستگیر شدند؛ همچنین در همین مدت ۱۲۹ نفر به دلیل نزاع و درگیری دستگیر شدند.

سرهنگ عطاءاللهی همچنین با اشاره به دستگیری شش نفر به دلیل اخاذی و زورگیری عنوان کرد: از مهرماه ۹۸ تاکنون بیش از ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در مترو کشف شده است.

رئیس پلیس مترو تهران بزرگ در پایان با تأکید بر ضرورت رعایت مسائل بهداشتی در شرایط کنونی گفت: به دلیل اینکه مترو یک فضای بسته است، شهروندان باید مسائل بهداشتی را رعایت و از ماسک و دستکش استفاده کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار