مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان:

چهلمین سالگرد دفاع مقدس یادآور تلاش، ایثار و ایمان راسخ رزمندگان اسلام است

سرهنگ «محمد حسن سلامی» گفت: بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس یادآور تلاش، ایثار و ایمان راسخ رزمندگان اسلام است؛ برهمین اساس هدف از گرامیداشت آن یادآوری ایثار و مقاومت فرزندان این مرز و بوم برای نسل های جوان است.
کد خبر: ۳۹۴۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶ - 03May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ «محمد حسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان  به همراه «مرتضی عبداللهی» فرمانده سپاه ناحیه سرخه در دیدار با  «علی محمد مویدی زاده» فرماندار شهرستان سرخه اظهار داشت: دوران دفاع مقدس سال های با عظمتی بود که ملت ما پشت سر گذاشت و ما ثابت کردیم با کمترین امکانات و با دست خالی در مقابل نظام سلطه ایستادیم و با داشتن روحیه انقلابی و مدیریت جهادی  در کنار  ایمان به خدا و داشتن معنویت و پیروی از ولایت موفقیت و پیروزی های بزرگ را خلق کردیم.

وی گفت: دوران دفاع مقدس یک گنج و ثروت بی‌پایان برای کشور بود که تمام فضایل والا و ارزشمند انسانی و معنوی را می‌توان در آن پیدا کرد.

سلامی گفت:  مردم شهرستان سرخه مصداق مجاهد فی سبیل  الله در دوارن انقلاب و دفاع مقدس بودند و این حماسه  بزرگ مردان و شیر زنان باید  ثبت شود  و در تاریخ  ایران  اسلامی ماندگار شوند.

وی با تشریح دستورالعمل گرامیداشت چهلمین سال دفاع مقدس گفت: بازه زمانی اجرای برنامه‌های چهلمین سال دفاع مقدس از سوم خرداد تا پایان سال 99 است و تمرکز برنامه‌های مهم در مناسبت‌های سوم خرداد، هفته دفاع مقدس، روز جهانی مقاومت، دهه فجر و مناسبت‌های مرتبط با هر سازمان است.

وی گفت: بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس یادآور تلاش، ایثار و ایمان راسخ رزمندگان اسلام است و لذا هدف از گرامیداشت آن یادآوری ایثار و مقاومت فرزندان این مرز و بوم برای نسل های جوان و اثبات سند گویای هشت ساله دفاع مقدس مردم ایران برای کسانی است که دوران جنگ را درک نکرده اند.

در پایان این دیدار مقرر شد برنامه‌ریزی در برگزاری برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس، تدوین نقش رزمندگان شهرستان سرخه در دوران دفاع مقدس جهت جانمایی در دانش‌نامه دفاع مقدس، تکمیل یادمان گمنام شهید مومن اباد، برگزاری دوره آموزشی علوم و معارف دفاع مقدس به صورت مجازی ویژه کارکنان دولت، مورد توجه و عنایت  ویژه قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار