مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

فرهنگ دفاع مقدس باید نسل جوان کشور را سیراب کند

سردار عباس یوسفی گفت: فرهنگ دفاع مقدس باید نسل جوان کشور را سیراب کند و نباید پس از گذشت این همه سال، سوال یا تحلیل مبهمی در بین نسل جوان مملکت در خصوص چرایی، چگونگی و نتیجه حاصل از جنگ تحمیلی باقی مانده باشد.
کد خبر: ۳۹۴۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۳ - 03May 2020

شیوه انتقال فرهنگ دفاع مقدس باید نسل جوان کشور را سیراب کند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور در دفتر خبرگزاری دفاع مقدس خوزستان به تشریح برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: استان خوزستان به واسطه میزبانی بیش از 70 درصد از جغرافیای جنگ نقش مهمی در ایفای این مناسبت ملی و بلکه بین المللی دارد.

وی افزود: سال گذشته چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را تجربه کردیم و امسال باید با تجارب به دست آمده و البته رویکردی جدید بتوانیم رسالت خطیرمان را در قبال انتقال فرهنگ ناب دوران دفاع مقدس به نسل امروز و فردا انجام دهیم.

سردار یوسفی گفت: شیوه انتقال فرهنگ دفاع مقدس باید نسل جوان کشور را سیراب کند و نباید پس از گذشت این همه سال، سوال یا تحلیل مبهمی در بین نسل جوان مملکت در خصوص چرایی، چگونگی و نتیجه حاصل از جنگ تحمیلی باقی مانده باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان ادامه داد: با توجه به بحران کرونا و ضرورت تبدیل این تهدید به فرصت ناچاریم که از خود فرهنگ دفاع مقدس الهام بگیریم و رویکرد انجام برنامه های استان خوزستان را به سمت امور فرهنگی، تبلیغاتی و رسانه ای ببریم.

وی در پایان ضمن اشاره به طراحی و برنامه ریزی برای انجام 40 برنامه شاخص به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در اداره کل و مراکز فرهنگی دفاع مقدس خوزستان افزود: این 40 برنامه در سطح ملی دیده شده اند چرا که خوزستان در زمان دوران دفاع مقدس یک ایران کوچک بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار